Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Linkse Stijn Meuris gaat (weeral) door het lint (https://forum.politics.be/showthread.php?t=212836)

Eduard Khil 16 januari 2015 12:19

Linkse Stijn Meuris gaat (weeral) door het lint

Het is de eerste keer niet dat onze linkse vriend zijn stoppen weer doorslaan.
http://www.gva.be/cnt/dmf20150116_01...pt-uit-de-hand

altijd hetzelfde met die vuile sossen: als ze hun zin niet krijgen, roepen en tieren

reservespeler 16 januari 2015 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7502657)
Het is de eerste keer niet dat onze linkse vriend zijn stoppen weer doorslaan.
http://www.gva.be/cnt/dmf20150116_01...pt-uit-de-hand

altijd hetzelfde met die vuile sossen: als ze hun zin niet krijgen, roepen en tieren

Ik wil hem niet goedpraten, maar er zitten in die school voor 60% Nederlanders, veel van hen van een zeer laag niveau.

Als iets u niet interesseert, dan moet je dat niet laten blijken maar gewoon doen alsof er wel interesse is.

Het Verzet 16 januari 2015 12:26

Zonder waardeoordeel, maar zijn methodiek (wie het niet interesseert, gaat maar buiten) vind ik eerder rechts klinken dan links (die er weer iedereen, ook de ongeinteresseerden, zou willen bij betrekken).

Gamla 16 januari 2015 12:28

Een linkse lul gaat door het lint. Mooi.

Eduard Khil 16 januari 2015 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7502660)
Ik wil hem niet goedpraten, maar er zitten in die school voor 60% Nederlanders, veel van hen van een zeer laag niveau.

Als iets u niet interesseert, dan moet je dat niet laten blijken maar gewoon doen alsof er wel interesse is.

de modale mens is een stommekloot. De modale schoolgaande jeugd is de facto ongeinteresseerd in gelijk wat.
Dat geeft linkse rakker Meuris niet wederom het recht om mensen af te blaffen (cfr ook zijn avontuur in den trein een tijdje terug)

DewareJakob 16 januari 2015 15:01

Ik vond Stijn en de sterren destijds op Canvas goed.
Bij de jeugd zit er inderdaad een pak dat in niets geïnteresseerd is behalve hun smartphone; en (te) vaak te dom om te helpen donderen en elk beetje cultuur parels voor de zwijnen.
Ik begrijp Stijn, en dit heeft totaal niets met links of rechts te maken.

Tavek 16 januari 2015 15:27

Heeft niks met links of rechts te maken, maar vooral met de absolute lompigheid van veel schoolgaande jeugd en de onkunde/onmacht van leerkrachten om dat te veranderen.

Waar hebben die leerlingen hun normen en waarden vandaan ? Je begint geen commentaar te geven in een les/voorstelling.

Maar ik las al dat het een hollanderschool was, dat zegt al genoeg.

manta 16 januari 2015 15:28

Moeten die niet in de school zitten studeren ipv naar die kerel zijn voorstellingen te gaan zien?
Hopelijk staat de voorstelling niet mee op de schoolrekening...:?

Eduard Khil 16 januari 2015 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 7502856)
Moeten die niet in de school zitten studeren ipv naar die kerel zijn voorstellingen te gaan zien?
Hopelijk staat de voorstelling niet mee op de schoolrekening...:?

die voorstelling op zich is best wel interessant: een lichtvoetige wetenschappelijke voorstelling over astronomie.

Dat er onder de jeugd randdebielen zijn , is ook geweten en op zich niet erg. We hebben altijd mannen aan den band nodig hé in onze fabrieken :lol:

Alleen moeten ze zich wel gedragen. En linkse Meuris ook, zodat hij niet voor de zoveelste keer weer door het lint gaat.

Bartjeuh 16 januari 2015 15:56

Ze zouden ouders eerst een opleiding "Opvoeden" moeten doen volgen, vooraleer ze de toelating krijgen om kinderen op de wereld te zetten...
(en doen ze het toch, dan geen kindergeld)

Xenophon 16 januari 2015 16:12

Ach, als de jeugd geen boodschap heeft aan een onnozelaar als Meuris, dan valt de jeugd nog best mee.

BigF 16 januari 2015 16:18

Sinds wanneer mogen leerlingen gewoon vertrekken als ze op school iets (een les, een voordracht,...) niet interessant vinden?

Zitten en luisteren begot!!
Gespuis.

dalibor 16 januari 2015 16:21

Stijn is een koleriek karakter. Da's al.

Xenophon 16 januari 2015 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 7502660)

Geef ze anders een bordje met daarop: "Wow, interessant". En verplicht ze om dat elke drie minuten even omhoog te houden.

geertvdb 16 januari 2015 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 7502864)
die voorstelling op zich is best wel interessant: een lichtvoetige wetenschappelijke voorstelling over astronomie.

Dat er onder de jeugd randdebielen zijn , is ook geweten en op zich niet erg. We hebben altijd mannen aan den band nodig hé in onze fabrieken :lol:

Alleen moeten ze zich wel gedragen. En linkse Meuris ook, zodat hij niet voor de zoveelste keer weer door het lint gaat.

Voor de zekerheid vraag ik het nog eens, is Meuris nu links? Want uit uw posts is dat nogal ambigue.

Hypochonder 16 januari 2015 16:34

De laatste tijd zijn er veel sossen die faliekant door de mand vallen. Ik vind het prima want hoe meer dit gebeurt hoe meer mensen hun ogen misschien gaan opengaan...

Het Oosten 16 januari 2015 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 7502962)
De laatste tijd zijn er veel sossen die faliekant door de mand vallen. Ik vind het prima want hoe meer dit gebeurt hoe meer mensen hun ogen misschien gaan opengaan...

Pff... Meuris heeft overschot van gelijk!! Dat soort dwaze mamzellen is alleen geïnteresseerd in 'selfies'. De sterren kan deze trienen niet boeien. Behalve dan de filmsterren.

DewareJakob 16 januari 2015 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 7502946)
Geef ze anders een bordje met daarop: "Wow, interessant". En verplicht ze om dat elke drie minuten even omhoog te houden.

Er wordt op scholen wel meer verplicht aangeleerd waar weinig jonge mensen op dat ogenblik een boodschap aan hebben. (misschien later wel)

Stormram 16 januari 2015 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 7502973)
Pff... Meuris heeft overschot van gelijk!! Dat soort dwaze mamzellen is alleen geïnteresseerd in 'selfies'. De sterren kan deze trienen niet boeien. Behalve dan de filmsterren.

Akkoord.

De directie en het lerarenkorps zouden dat eenvoudig kunnen oplossen. Gepakt met de GSM? Dan mag je hem een dag of 5 in bewaring geven om af te kicken.

DewareJakob 16 januari 2015 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 7502955)
Voor de zekerheid vraag ik het nog eens, is Meuris nu links? Want uit uw posts is dat nogal ambigue.

Dat hij links is is al vaker gebleven. Dat doet niks af aan het feit dat ik zijn 'Stijn en de sterren' en veel van zijn muziek goed vind.
Indien ik omwille van zijn politieke voorkeur dat anders zou beoordelen, zou ik niet beter zijn als bepaalde politiek die ik veroordeel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be