![]() |
Linkse Stijn Meuris gaat (weeral) door het lint
Het is de eerste keer niet dat onze linkse vriend zijn stoppen weer doorslaan.
http://www.gva.be/cnt/dmf20150116_01...pt-uit-de-hand altijd hetzelfde met die vuile sossen: als ze hun zin niet krijgen, roepen en tieren |
Citaat:
Als iets u niet interesseert, dan moet je dat niet laten blijken maar gewoon doen alsof er wel interesse is. |
Zonder waardeoordeel, maar zijn methodiek (wie het niet interesseert, gaat maar buiten) vind ik eerder rechts klinken dan links (die er weer iedereen, ook de ongeinteresseerden, zou willen bij betrekken).
|
Een linkse lul gaat door het lint. Mooi.
|
Citaat:
Dat geeft linkse rakker Meuris niet wederom het recht om mensen af te blaffen (cfr ook zijn avontuur in den trein een tijdje terug) |
Ik vond Stijn en de sterren destijds op Canvas goed.
Bij de jeugd zit er inderdaad een pak dat in niets geïnteresseerd is behalve hun smartphone; en (te) vaak te dom om te helpen donderen en elk beetje cultuur parels voor de zwijnen. Ik begrijp Stijn, en dit heeft totaal niets met links of rechts te maken. |
Heeft niks met links of rechts te maken, maar vooral met de absolute lompigheid van veel schoolgaande jeugd en de onkunde/onmacht van leerkrachten om dat te veranderen.
Waar hebben die leerlingen hun normen en waarden vandaan ? Je begint geen commentaar te geven in een les/voorstelling. Maar ik las al dat het een hollanderschool was, dat zegt al genoeg. |
Moeten die niet in de school zitten studeren ipv naar die kerel zijn voorstellingen te gaan zien?
Hopelijk staat de voorstelling niet mee op de schoolrekening...:? |
Citaat:
Dat er onder de jeugd randdebielen zijn , is ook geweten en op zich niet erg. We hebben altijd mannen aan den band nodig hé in onze fabrieken :lol: Alleen moeten ze zich wel gedragen. En linkse Meuris ook, zodat hij niet voor de zoveelste keer weer door het lint gaat. |
Ze zouden ouders eerst een opleiding "Opvoeden" moeten doen volgen, vooraleer ze de toelating krijgen om kinderen op de wereld te zetten...
(en doen ze het toch, dan geen kindergeld) |
Ach, als de jeugd geen boodschap heeft aan een onnozelaar als Meuris, dan valt de jeugd nog best mee.
|
Sinds wanneer mogen leerlingen gewoon vertrekken als ze op school iets (een les, een voordracht,...) niet interessant vinden?
Zitten en luisteren begot!! Gespuis. |
Stijn is een koleriek karakter. Da's al.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De laatste tijd zijn er veel sossen die faliekant door de mand vallen. Ik vind het prima want hoe meer dit gebeurt hoe meer mensen hun ogen misschien gaan opengaan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De directie en het lerarenkorps zouden dat eenvoudig kunnen oplossen. Gepakt met de GSM? Dan mag je hem een dag of 5 in bewaring geven om af te kicken. |
Citaat:
Indien ik omwille van zijn politieke voorkeur dat anders zou beoordelen, zou ik niet beter zijn als bepaalde politiek die ik veroordeel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be