![]() |
werkwilligen tegenhouden : je suis charlie
mochten de vakbonden straks opnieuw staken.
en hun wil dicteren aan werkwilligen door wegversperringen ik heb één tip sta voor deze gasten met een bord " je suis charlie" en eis uw recht op werken op wedden dat ze niet weten hoe te reageren |
Citaat:
De vakbonden zijn nu betrokken bij de onderhandelingen met de Troika. Er komen voor in totaal voor meer dan 30 miljard besparingen. Deze operatie wordt begeleid vanuit de hoofdzetel vh ECB en zal vanaf april 2015 geconcretiseerd worden. Zowel Deleeuw als Leemans zullen nog voor de zomer met pensioen gaan en plaats ruimen. |
Citaat:
|
Citaat:
geen enkele partij gaat ten oorlog , als die geen kans ziet op overwinning de kans op overwinning voor de vakbonden is erg klein geworden Peeters van de katholieke zijde heeft de indexdeur gesloten de ondernemers laten geen loonsverhoging toe als er nog een staking komt de media heeft de ondemocratische aanpak getoond van de vakbonden dankzij de filmpjes met de smartphone. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan negeren ze u doodsimpel met een bordje en de tekst " Je suis Charlatan". ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nochtans getwijfeld om het wat duidelijker te stellen. Het niveau van de club der lullen van het jaar is niet je dat en heeft net dat extraatje nodig. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat als de "leider" op pensioen is ? Dan zullen jonge hanen willen op die hoogste stok zitten vraag me wie of welke strekking zal winnen |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be