![]() |
Wat is uw favoriet standje? (Poll)
Wat vindt u het meest aangename standje, al dan niet in combinatie met sex.
|
ik weet niet goed waarom, maar ik voel mij lichtelijk verplicht om de eerste optie aan te kruisen...
:mrgreen: |
Wat is anaal 2?
(klinkt als Kanaal 2 .... Ha, daarom klinken die presentatriceskes op die zender zo, euh, gekweld. :-D ) Trouwens ook nog een paar hele goeie standjes zijn : de super-doggy : zelfde als gewone doggy maar de man staat in hurk- stand achter de vrouw ipv op zijn knien te zitten. Zeer goed om de beenspieren van de man te trainen. De vrouw moet wel tegen een stootje kunnen. 8) lepeltje (spoon) : vanille-sex stijl (nogal soft), vrouw ligt op haar zij met 1 been opgetrokken, de man ligt naast haar met zijn buik tegen haar rug en geeft op die manier van katoen. |
Anaal 2 was gewoon ter bevrediging van andersgeaarden :) Die presentatrices waren mij trouwens ook al opgevallen ;) :P
|
de wasmasjien staat er nie tussen :-(
|
Citaat:
|
Nou, niet zo moeilijk toch? Je zet de wasmasjien aan, het vrouwke zet zich klaar op de wasmasjien, en dan komt de vent even controleren of het vrouwke haar werk wel goed gedaan heeft (zit de wasmasjien vol genoeg?). Als het Ok is, tja, dan start de coïtus.
Het aangename aan het nuttige koppelen heet dat. Als het niet duidelijk genoeg is, mag je altijd even komen kijken. Gang bang is immers mijn tweede keuze. Purrrrr.... gang bang op de wasmasjien.... |
Op de computerbeurs ga ik altijd graag naar het Bioware standje.
|
Citaat:
|
Waar is de Vlaanderen Boven-stand?
|
De vraag 'w�*t is de Vlaanderen Boven-stand' perst zich automatischerwijs uit m'n voorbewuste....
|
Citaat:
Allee stemmen eh mensen :P |
Citaat:
|
'k zou Vlaanderen Boven toch liever eens op z'n knieën krijgen...
|
Wat is frietuur Marie Claire ? :oops:
|
Een frituur? ;-)
|
Citaat:
Allee, Nynorsk, niet waar iedereen bij is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be