![]() |
Nationalisme en seperatisme zijn gevaarlijker dan islamitisch extremisme
http://newsmonkey.be/article/28981
Citaat:
|
Want enkel Europese levens tellen? Boko Haram, IS etc hebben geen dorpen/steden leeggemoord? Overigens zegt frequentie weinig over intensiteit. Liever 10x een brandje dan 1x Breivik bvb.
|
Citaat:
Het zijn altijd de terroristen zelf ,die schuldig zijn en niet de regeringen. Daarom ook was de uithaal van Wilders naar Rutte : "als er een aanslag komt, heeft u en uw regering bloed aan uw handen ", immoreel en onjuist. Wilders gaat dan met zijn beschuldigingen aan dezelfde kant staan , als de terroristen. Want de daders hebben bloed aan hun handen en niet de regeerders die alles doen om aanslagen te voorkomen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Uit het Europolrapport: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke dreiging is voor de belziek het hoogst? Het ETA-lid, of de moslimstrijder? Mijn buurman heeft een Deense dog. Zelden zijn die dieren betrokken in bijtincidenten. Maar wat als ik hem morgen een afbeelding van Mohammed laat zien en vervolgens hem keihard voor zijn ballen trap? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of had dat niets met separatisme en nationalisme te maken? Ik heb al langer dan vandaag door dat Belgische nationalisten minder problemen hebben met Franstalige overheersing en moorddadig moslimextremisme dan met het véél bedreigender Vlaams-nationalisme. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be