![]() |
I.S. en homo's
Islamitische Staat gooit homo's van gebouwen
Laat ons toch voorzichtig zijn en van de islamieten geen amalgaam maken. Die extremisten van IS zijn geen ware islamieten. O neen! Echte moslims, die de religie van de vrede propageren, gooien homo's met het hoofd omlaag van een toren. :|:|:| |
"De publieke executies in het kalifaat worden met de dag barbaarser. "
En daarna: "Op de gruwelijke foto's is te zien hoe aanhangers van IS twee geblinddoekte mannen naar beneden duwen." Ik moet toch zeggen dat ik liever heb dan iemand mij geblinddoekt naar beneden gooit, dan dat iemand met een kartel mesje mijn strot loopt open te snijden. Maar goed, de meningen zullen daar wel over verdeeld zijn. |
Tis dat de moslims nog niet genoeg aandacht krijgen in de media.....
![]() |
Citaat:
|
Ik vraag me af wat de gemiddelde homoseksuele Groen! of SPA stemmer hiervan vindt. Is de multicul nog atlijd zo'n geweldig streefbeeld hier in België?
|
Citaat:
Misschien worden er dan voldoende mensen wakker om dat probleem eens terdege aan te pakken. |
Geen probleem.
De Europese islam gooit ze wel van een bedrijfsgebouw. |
Citaat:
Het is in alle geval een goeie zaak dat intussen ook de politiek correcte pers stilaan de gruweldaden van die kerels beginnen te afficheren. Hoe meer de aandacht er op getrokken wordt hoe beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want zegt het CGKR: '' Het boek dat daartoe oproept is een letterkundig werk.'' Onkelinx ging zelfs nog een stapje verder. Ze zei letterlijk: '' In Belgie gebeurde dat nog nooit en daarom is die oproep niet strafbaar''. |
Citaat:
Zijn er ooit joden vergast in Belgie? Dus zo'n oproep tot moet dan kunnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-worden.dhtml
Gewoon waanzin. Wie gaat die barbaren stopzetten? :x |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be