![]() |
Heb jij een "wasdag" ? (van kleren uiteraard) :-o
Ik vraag het me af, want ik draai zo ongeveer om de 2 dagen een was ... En dat is omdat ik tijd nodig heb om het te laten drogen, anders was het iedere dag wel één ... :? :? :?
Hoe doen jullie dat? Thanks :-) |
*Zucht*
Ik vrees dat de optie kuisvrouw ook uitvalt voor jou. Misschien is "BDSM-slaaf zonder grenzen" nog iets wat je kunt ambiëren? |
Citaat:
4 uur kuisen , 3u kuisen , een uur op haar rug , betaald met dienstencheques , niet dienstenseks , kost te veel . |
Guys hou het netjes pls :roll::roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarbij, ik kan nog altijd op ziekenkas, hihi! :-P
|
Weekend. dat is op nachttarief.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat doet de meid.
|
Citaat:
|
Toen mijn kinderen hier nog woonden, draaide de wasmachine hier bijna continu. Minstens 2 machines per dag dus.
Sinds de kinderen ons "verlaten" hebben is dat dus beduidend minder. Alhoewel: mijn moeder is intussen hulpbehoevend geworden en wij draaien haar was mee met de onze. Huidige situatie: zo'n 8 machines per week slechts. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Let's go naked :lol:
|
Citaat:
![]() Graag gedaan. |
Ons moeder doet dat. Strijken moet ik zelf doen.
|
Zoals Cookie monster zegt : als de mand vol is.
Of als ik door een bepaalde voorraad heen zit, in de zomer bv T-shirts. Om goed en zuinig te wassen moet de machine vol zitten. Iedere keer die hele machine laten opwarmen en vele liters water verspillen voor een drietal stukjes wasgoed is te zot! Ik heb geen droogkas. Maar gelukkig heb ik een 2de slaapkamer waar ik mijn droogrek heb staan. Daar kan de was (als het iets is wat langzaam droogt) zonder problemen 2 dagen of meer blijven hangen, dat stoort niemand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be