![]() |
Hebben boeren een wasdag
Een keuterboer alhier zijnde Jan ratte viel in zijn beerput , er lag zo'n plank op van 200 jaar oud , verrot .
Zijn hulpgeroep werd gehoord , ratte werd afgevoerd met onderkoelingsverschijnselen . De verpleegsters wilden hem wassen , ratte werd agressief , hij heeft zich nog nooit gewassen , een beeste wast zich toch ook niet zei hij ooit tegen mij , hij vloog terug in de ambulance , ongewassen naar huis . Verder is er nog Arie kei , alweer een keuterboer , ooit zat zijn ploeg in zijn voet , de dokter zei , doe u kousen uit en hij had er geen aan . Zo kan het wel eventjes . |
Lame :-P
|
V: Waarom kiepert een boer die zijn veld gaat bemesten, altijd de eerste emmer beer in zijn botten?
A: Omdat 'em dan daarna nie meer moet oppassen. |
We hebben hier ooit een boer gehad , kreeg een hartaanval in zijn varkensstal .
Werd halfopgevreten teruggevonden , wellicht zijn de varkens al beginnen knuizen toen hij nog leefde . |
Citaat:
|
Als je er boeren uit mijn dorp erop aanwijst dat ze stinken zeggen ze , een goede beer stinkt .
Dat beloofd . |
Boeren die failliet gaan kunnen dat niet maken tegenover hun familie en de boerenstiel .
Uit pure schaamte verzuipen ze zich dan meestal in hun beerput . In hun laatste ogenblikken zwelgen ze dus stront . Smakelijk . |
Jan ratte zat een tijdje geleden in de Brusselse metro denk ik.
|
De roosters van een varkensstal zijn eens ingestort bij een boer alhier .
Die varkens verzopen in hun eigen mest . Betrokken boer sprong erin om nog enkele biggen te redden , of hij zich nadien gewassen heeft is onduidelijk . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be