![]() |
Radicale moslims op de vlucht uit Nederland
Citaat:
|
Alsof Turkije ISIS-schepsels zal onderscheppen en aanhouden... Hoezee!!! :rofl:
Verder uitstekend nieuws @Antoon! Niet aanpassen? Terug naar de eindeloos zandige streken... het verheugt mij. Go Go Go! Mogen ze allemaal vertrekken, allemaal (niet enkel de islamisten, allen koffers pakken en doei)!!! |
Als ze maar niet naar hier komen... Maar aangezien we de draaischijf zijn voor radicale moslims valt, alweer, het ergste te vrezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mijn part mogen ook internationale aanhoudingsmandaten worden uitgevaardigd, inclusief voor de Marokkaanse families die onderdak verlenen, wegens medeplichtigheid.
|
'n Voorzichtig hoera mijnerzijds.
|
Ik slaag er maar niet in om enig begrip te voelen voor de politiekers die die Jihadisten persé hier willen houden of zelfs willen terughalen?
Ik zou voor degenen die naar Syrië willen de deur wijd openzetten, zelfs hun vlucht betalen maar tegen afgifte van hun papieren. Zeker nooit meer terug binnenlaten en als het kan de wet op de familiehereniging omgekeerd toepassen dus heel de familie er achteraan sturen. Dat kost maar één maand OCMW. Als ze zo verder doen dan stem ik de volgende keer voor brulboei J.M.Dedecker |
Citaat:
http://nos.nl/artikel/2014127-haagse...n-turkije.html |
Citaat:
Wake up! Citaat:
ISIS-strijders maken ongestoord gebruik van het openbaar vervoer in Istanbul |
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus nu, ik snap er ook de ballen van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet er iemand waarom?
|
Citaat:
|
Ze voelen zich dus wel veilig in hun Ardeense opleidingskampen maar niet in Nederland?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be