![]() |
Obama: "Europa moet moslims beter integreren"
Bron
Detail tekst: Citaat:
Ik zou zeggen: Hou u eens bezig in uw eigen winkel vriendje! Misschien hebben ze bang in de USA dat Europa die groep er uiteindelijk eens voltallig gaat uitzetten en misschien komen die dan wel in de USA 'aankloppen' (zit er ook al vol van daar maar ja ... :roll: ) ![]() |
T'is hier op dit forum al moslim wat de klokke slaat .... zijn er nog ander onderwerpen A.U.B. ?
|
Obama moet eens stoppen met het steunen van salafisten, achterlijke idioot.
|
.
![]() ![]() ![]() |
Beste Obama,
Jij mag ze allemaal zelf hebben. Groetjes & kusjes. |
Citaat:
Als je daar je gading niet vindt, vrees ik 't ergste want 't flairforum is opgedoekt. 😳 |
Citaat:
|
Ha ha Obama, hun moslims voelen zich "American".:lol:
Mocht daar ook 10 procent van de bevolking moslims zijn , waren er daar ook elke dag een paar aanslagen in naam van Allah, toen er hier zoals nu in de USA ook maar 1 procent moslims waren ,hielden ze hier ook hun bakkes dicht. |
Geen totaal onverwachte opmerking wanneer we zien hoe de oorspronkelijke bewoners van de VS behandeld werden. De Indianen hebben met lede ogen moeten toezien (en nu vaak nog) hoe de kolonisten zich "integreerden".
|
Citaat:
De VS voorziet de jihadisten van moderne wapens en doet ze groeien als kool. |
Klopt. De daders van 9/11 waren perfect geintegreerd en voelden zich 100% Amerikaan.
![]() |
Citaat:
Timothy McVeigh daarentegen... |
Gemakkelijk spreken, als er een oceaan tussen u en de regio's zit waar je continue destabiliserende conflicten uitvecht. Iets moeilijker voor de regio's die daarvandaan over het land bereikbaar zijn.
Bovendien is de normalisatie van het bijna militaristische ordehandhaving van de VS niet iets wat ik hier wil zien opduiken. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Ze bestoken (bijna) dagelijks de IS met hun modernste jachtbommenwerpers en drones. |
Obama is een linkse neger. Deze draad mag dicht. Next.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be