![]() |
IS slacht Iraakse tieners af om kijken voetbalwedstrijd
![]() IS-strijders houden een overwinningsparade in de Syrische stad Raqqa na het uitroepen van het kalifaat. Foto uit juni 2014. © ap. Dertien jonge Irakezen hebben het kijken van een voetbalwedstrijd van hun land met de dood moeten bekopen. De mannen werden vorige week maandag in koelen bloede vermoord nadat een groep IS-strijders de voetbalfans feestend betrapte voor de televisie. Irak had even daarvoor Jordanië verslagen in het openingsduel van de Azië Cup. De Irakese tieners werden ter plekke geëxecuteerd omdat het kijken van voetbalwedstrijden 'indruist tegen de wetten van de Islamitische Staat'. De sport wordt door de terreurbeweging geassocieerd met het Westen. Tientallen mensen in de door IS-bezette stad Mosoel waren getuige van de brute daad. Volgens de Daily Mirror, dat zich baseert op de website Raqqa-sl.com, waren echter zelfs de ouders niet in staat de lichamen te bergen, uit angst voor een nieuwe aanval. http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...edstrijd.dhtml Oei. ik vraag me af wat onze voetbalgekke Turken en Marokkanen (degene die IS steunen) hiervan denken? |
Kunnen we nog iets van leren wat betreft omgaan met hooligans.
|
Terecht, regels zijn regels.
|
Citaat:
|
Citaat:
Stenigingen en homo-werpen. |
Citaat:
|
Voetbal is weliswaar vrij debiel, maar de doodstraf da's er toch over hoor.
Ze waren natuurlijk voor de vijand aan't supporteren ook, dat zal wel meetellen bij die IS mongolen. |
Citaat:
|
Citaat:
niet echt, ik schreef het uit medelijden met die ouders. De schande... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Paulus plant geen massamoord, en de moslimsmeerlappen hebben geen valide argumenten van westerlingen nodig. |
Deze draad is in het verkeerde subforum.
|
Citaat:
|
Citaat:
Gezellig .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lang zal dat feest niet duren. Binnen afzienbare tijd rijgt de moegetergde bevolking dat krapuul aan het spit. Levend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be