![]() |
Terroristen begraven in varkenshuid .
Als we deze moordenaars nu eens belonen met een begrafenis in varkenshuid ?
Nemen we dan hun grote motivatie niet weg ? Ik kan me moeilijk een salafist indenken dewelke graag zo begraven word . |
K & K.
|
Zou je graag willen , maar de daders van Parijs liggen toch in een onbekend graf . Hopelijk met een aardig stuk zwijn erbij .:lol:
|
![]() |
Begraven met de kont naar boven, dan kun je er nog fietsen in stallen.
![]() |
ocharme de varkens :-(
|
Weet je, in kogels ztten varkensbestanddelen (zoals in zeer veel producten bestanddelen van het varken gebruikt worden) Dus zijn ze dan wel rein als ze neergeschoten zijn vraag ik mij af.
|
Ik heb respect voor varkens.
|
Citaat:
Die verdienen dat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja een "SCHANDE" dat ze in "ONZE" grond begraven zijn ......ze gaan nu nog eens bodemvervuiling plegen als ze liggen te rotten ;want wormen kruipen overal naartoe ''
|
Citaat:
De engelsen pasten de methode in de jaren na de tweede wereldoorlog al veelvuldig toe in hun bewindsgebied in het midden oosten.... En die was uiterst simpel,bij iedere gedode terrorist zijn klokkenspel afsnijden én in zijn mond proppen.... Dat betekend dus, géén genot in het paradijs voor deze martelaar...:lol: |
Maar wat heb je er nu aan om terroristen te begraven in varkenshuid? het is veel leuker om daar dingen mee te doen terwijl ze nog leven, als geestelijke martelmethode.
Tijdelijke onderkoeling en dan een jas van varkensleer geven ofzo.... :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be