![]() |
Zowel links als rechts zijn fout
Ik schreef hier een kort artikel met mijn visie op de situatie in België, ik nodig u graag uit het te lezen en hopelijk in een - positieve - sfeer dialoog te voeren rond opmerkingen, bedenkingen.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb online al filmpjes gezien van vooraanstaande figuren binnen moslimgemeenschappen die hiertoe pleiten; er is dus ergens een wil aan het ontstaan tot inzien van de realiteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb ik ook het gevoel dat dit percentage elk jaar stijgt. Ik denk ook, als het erop aankomt, dat de 'gematigden' wel achter de fundi's zullen staan in plaats van achter de ongelovigen. Cartoonisten vermoorden in naam van de Islam is geen blasfemie, of toch geen reden voor algemene protesten. De profeet tekenen is dat wel. |
Citaat:
En wat als het antwoord 'neen' is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als een groep immigranten te groot wordt, is integratie/assimilatie niet meer mogelijk. |
Citaat:
De meesten zijn wel vrij conservatief en ze zullen ook wel moeite hebben met het beledigen van hun profeet, maar ze walgen evenzeer van die terroristen. |
Citaat:
Ik heb al genoeg politiek discussie-leesvoer op dit forum. Of wordt dat hier een reclamebladje voor persoonlijke websites en soortgelijke. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu komt waarschijnlijk het argument: die goedaardige mens staat evenzeer achter dat boekje maar zegt het niet. |
Goed stuk wel, het probleem is inderdaad: totaal gebrek aan nuance.
Aan de ene kant heb je ontkenning en aan de andere kant xenofobie en islam gebash. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be