![]() |
Dit moeten wij dagelijks op onze oude dag meemaken ,met dank aan LINKS
[font=Comic Sans MS][size=4]Wijkbericht: [/size][size=4]Krugerpark[/size][size=4] - Hof ter Lo [/size][/font] [size=4] ![]() We meenden daarop een wijkbericht te moeten bussen waarin we de achteruitstelling van de Vlaamse Borgerhoutenaars aanklagen. Uit uw reacties kan u hier een bloemlezing vinden. Commentaar is overbodig.... Lees onderaan deze bladzijde over ons plaatsbezoek op 13 juli ! Wij hebben dringend hulp nodig. Zeg aan Grootjans dat hij hier komt wonen. (VGM) Er is maar één middel: sorry boefjes van vreemde oorsprong, terug naar land van herkomst. (VDV) ![]() Beste Vlaams Blok, zet aub onze samenleving terug op het goede spoor. (DL) Politie reageert niet of komt te laat. Wij worden dagelijks gepest door jonge allochtonen. (GB) Wij worden lastig gevallen door rondhangende vreemdelingen. Wij zijn het kotsbeu, wanneer zerotolerantie ? (MG) Diefstallen en overvallen aan de lopende band, zelfs overdag. Wie durft dan 's avonds nog de straat op ? (RVB) ![]() Ik durf 's avonds niet meer aan mijn deur gaan zitten. In twee weken tijds werd ik tweemaal opzettelijk bijna omver gereden door een Marokkaan van recht over mij. Wat moet ik doen, want een bezoek aan de politie was tevergeefs ? (EV) Op 24 juni werd de brommer van mijn zoon gestolen door 8 Marokkanen, die mijn zoon en zijn vriend wegjagen. Bij de Borgerhoutse politie kreeg ik geen antwoord. De mannen van de 101 kwamen uren later. (MVW) Maandag 25 maart was ik getuige van een handtasdiefstal door Marokkanen op brommers, die op 18 april nogmaals toesloegen. Op 24 juni gebruikten 6 jonge Marokkanen speelgoedrevolvers tegenover mensen die op banken zaten. (CV) ![]() Ik voel me verloren en angstig aan de Turnhoutsebaan. Jammer dat ik niet rijk ben of nog jong, want dan was ik weg. (NGY) De uitgesproken straffen moeten ook daadwerkelijk uitgevoerd worden, zelfs al staan alle softe verenigingen te roepen. (LT) Ik ben bespuwd, bestookt met eieren en tomaten. Geef de politie meer mogelijkheden. (PVL) Ik woon al 6 maanden (!) in Borgerhout en heb geen onveiligheidsgevoel. Dat je alleen allochtonen tegenkomt 's avonds is omdat de belgen voor de buis hangen.... (WIHR) ![]() Tijdens de Duitse bezetting liep ik veiliger over dtraat dan nu. (CD) Indien ik hier geen zaak met woonst had gekocht was ik allang vertrokken. Het Antwerps bestuur kan de situatie niet aan. (CDR) Viermaal in één maand werd ik overvallen door Marokkanen. (MD) Stop de toevloed van asielzoekers en weg met die krotten. (PM) ![]() Op ons appartement op de zevende verdieping vonden we een stelende soort 'zigeunerin' in onze slaapkamer ! Mijn twee zonen waren thuis dus ging ze lopen, maar uit de handtas van mijn vrouw was 300 Euro ontvreemd. (WB) Aub, doe er iets aan ! (DL) Twee weken geleden drongen dieven via mijn terras binnen. Ik deed aangifte bij de politie.... (B) Toen ons gemeenteraadslid Rob Verreycken de foto's maakte die hierboven staan, werd hij met stenen bekogeld door een groepje allochtonen. Blijkbaar mogen verkozen Borgerhoutse raadsleden nu zelfs niet meer in hun eigen gemeente rondlopen ! Uiteraard werd klacht neergelegd, nog maar eens... Heeft u iets gelezen over deze aanslag in een krant ? Het moest eens omgekeerd geweest zijn, dan was de eerste pagina te klein. Wij verstuurden daarop een uitnodiging aan alle districtsraadsleden uit Borgerhout, van alle partijen, om met ons een plaatsbezoek te brengen aan het Krugerpark. Op 13 juli, 11 uur, verzamelden wij op het Krugerplein om van daaruit naar het Krugerpark te gaan. |
Hallo, dit is allemaal vast trucage,
alleenstaande gevallen, toevalligheden, jajaja zo kennen we de linkies hier! |
|
U bent waarschijnlijk een verzuurde azijnplasser,anders moet geena lisa komen met fata morgana en word alles peis en vree.
|
Bende watjes.
|
Is dat nu zo erg? Bezie het als kunst.
|
Na wat ondezoek moeten wij vaststellen dat dit een site is van de vader van ROB DE KLOPPER , geloofwaardigheid nul dus...
Een bel die wat verbrand is simpelweg een kortsluiting en , basketpaal omvergevallen van de roest ... geen commentaar. De luizakken van de huisvuilfabriek die liever zuipen of werken is hiermee ook aangetoond en dat de huisvestingsmaatschappij geen herstellingen uitvoert is hiermede ook mee bewezen. De daders zijn 'marrokkanen" ... waar zijn de bewijzen ? Gestook , misschien wel schade gedeeltelijk aangericht door de Vlaams Blok skinheads om minderheden in slecht daglicht te stellen en meer stemmen te behalen. Ooit staken de blokkers hun eigen cafes in de fik... |
Citaat:
|
Zuiveraar is een typische randdebiel van het Vlaams Blok die alles slikt wat in de rioolkrantjes van het Vlaams Blok staat. Dat zit op het internet ?
|
Och ja, mijne twee dobbermannekes hebben gisteren drie bruintjes uit mijne riante buurtstraat verjaagd.Was dat even lol hebben.:-D
|
Citaat:
P.S.Gelieve niet te verwarren met de slogan van de CD&V. Zij zijn mede verantwoordelijk. |
Citaat:
Hoe oud is Z(ui/e)veraarke? |
Zuiveraar-sukkelaar,
Het Blok zal dat allemaal oplossen zekers ??? In gemeenten waar ze al vele jaren vertegenwoordiger(s) hebben in het OCMW zijn ze in geen enkel persoonlijk dossier tussengekomen, ook niet op vraag van eigen leden ! 8O Ze nestelen zich in de luxe, en op de recepties zijn ze altijd aanwezig. Droom maar rustig verder...;-) |
Nogal een geluk dat VB'ers ab-so-luut géén gevoel voor stijl en mode hebben.
|
Ik moet wel zeggen dat die Turnhoutsebaan tot in Vilvoorde bekend staat, de propaganda-machine zal er wel mee te maken hebben, maar waar rook is...
Het gaat hier om jonge gastjes, die meestal wel bijdraaien als ze wat ouder worden, maar daar zijn ze nu vet mee, en die minderheid die in de zware criminaliteit terecht komt brengt nog meer schade toe. Zero-tolerance en een algemene crack-down helpt ook niet, dat hebben ze oa in New-York al bewezen, dus de Vlaams Blok oplossingen (als ze die al zouden doorvoeren) zijn nutteloos. Er moet iets gebeuren, ook op andere plaatsen, was daar geen voorstel om de ouders meer te betrekken en zelfs mede-verantwoordelijk te stellen? Of was dat maar om stemmen te winnen? |
Citaat:
|
[quote=VlaamseBelg]
Het gaat hier om jonge gastjes, die meestal wel bijdraaien als ze wat ouder worden, maar daar zijn ze nu vet mee, en die minderheid die in de zware criminaliteit terecht komt brengt nog meer schade toe. Zero-tolerance en een algemene crack-down helpt ook niet, dat hebben ze oa in New-York al bewezen, dus de Vlaams Blok oplossingen (als ze die al zouden doorvoeren) zijn nutteloos. QUOTE] Is Uw voorstel afschieten mischien? |
Citaat:
|
[quote=fernand]
Citaat:
2e: Politie moeit er zich mee 3e: Politie gaat met de ouders praten 4e: Ouders worden mede-verantwoordelijk gesteld en kunnen dus ook gestraft worden, alternatieve straf zoals het heropbouwen van vernielde goederen. 5e: Heropvoedingskamp 6e: Jeugdgevangenis Afschieten zeker niet, ik ben een linkie-winkie hoor. :-) |
Citaat:
Ik ken trouwens mensen uit Antwerpen die een Oxfam-Wereldwinkel opgericht hebben en uitbaten en die de teloorgang van onze wijken niet meer kunnen aanzien... Ze spreken ook al in termen van "ze zijn met zoveel ..." Als zelfs al de alternatievelingen hun ogen opengaan en Blokkers worden... 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be