![]() |
"Terroristen" jagen op Bart De Wever
"Terroristen" jagen op Bart De Wever...en een paar andere toppolitici
Maar is dat niet legitiem nu Belgische troepen olv een NVA regering huishouden in Mali? Wat doen ze daar precies? Waarom evert Belgie materieel voor Serval en andere militaire operaties? Is de NVA medeplichtig? Is een strijd alleen gerechtvaardigd als Belgen het onderdrukken, gevangennemen en vermoorden van Malinezen en sommige van hun leiders faciliteren, en niet als andere strijders de oorlog op ons grondgebied komen voortzetten? |
Terroristen jagen op iedereen, who cares.
|
Reacties op facebookwebsites van HLN, nieuwsblad enzovoort doen mij echt walgen. Wat is links toch weer verdraagzaam bezig.
|
Terrorisme is een verwerpelijke vorm van strijden. Een strijd kan op zichzelf gerechtvaardigd zijn, maar dat betekent niet dat de manier waarop dat ook is.
|
Citaat:
Of is een oorlo voor Belgie een loterij zonder nieten? Een eenrichtingsweg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
België redden brengt geen geluk.
|
Een land zonder eenheid , ....
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat hij in jouw ogen de hoofdverantwoordelijke is, en daarom verdient om als eerst een kopje kleiner te worden gemaakt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom wordt Mali erbij gehaald, daar is toch nergens sprake van? Ik denk eerder dat we dit in de franskiljonse hoek moeten zoeken.
|
Er zijn al mooier gestorven... :roll:
En zo een politieker in plaats van een gewone burger mag toch ook wel eens? Tenslotte zijn het die politiekers welke ons dat islamitisch gespuis door onze strot duwen. |
Ik denk dat het tijd is voor een zeer open en transparant debat?
Zaaien ze hier angst uit, of is het serieus te nemen? Er kregen in het verleden wel meerdere politici doodsbedreigingen, maar ik kan aannemen dat dit vandaag anders is. Is het serieus te nemen? |
Citaat:
Bart moet nu tot inkeer komen en ons buitenlands beleid herbekijken. Terugtrekken m.a.w. en focussen op BE, konnen we maar Vlaanderen zeggen maarja 't is en blijft een opportunist he. Hoe dan ook, ik zou geen fuck inzitten als Bush of Sarkozy of een Rotshield het loodje legt. Maar van den Bart moeten ze wel afblijven. Ik heb er ook mijn mening over, maar als ze overgaan tot doden zijn er ergere figuren om achterna te gaan. |
Pech voor die terroristen want er staan para's aan de diamantwijken...
Antwerpen is dus veilig en BDW ook... |
Een beperkt stuk van Antwerpen is veilig wil je zeggen?
Bij mij in de buurt lopen geen para's... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be