Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Abu Jajah mag wel betogen van De Wever (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213350)

Zeus 23 januari 2015 10:26

Abu Jajah mag wel betogen van De Wever

Herinnert u zich nog het verbod van Bart De Wever voor een manifestatie van Pegida Vlaanderen aanstaande maandag?

Blijkbaar is er op zondag geen terreurdreiging, want Abou Jajah mag met zijn movement x en antwerp for palestine wel een gezellig feestje bouwen in de koekenstad.

http://www.movementx.org/

Bartje is echt wel Charlie :lol:

De schoofzak 23 januari 2015 10:30

Ken je ook de motiveringen ?

Of is dat maar bijkomstig ?

.

Zeus 23 januari 2015 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7513341)
Ken je ook de motiveringen ?

Of is dat maar bijkomstig ?

.

De motivering voor Pegida was dreigingsniveau 3. Wordt dat voor zondag opgehoffen en maandag weer ingesteld misschien?

Face it Schoof, de Khalief van Antwerpen is de koning van het politiek correcte establishment.

De schoofzak 23 januari 2015 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7513353)
De motivering voor Pegida was dreigingsniveau 3. Wordt dat voor zondag opgehoffen en maandag weer ingesteld misschien?

Face it Schoof, de Khalief van Antwerpen is de koning van het politiek correcte establishment.

Mocht de motivering zo kort zijn, de verantwooordelijken (die al wat ervaring hebben, gezien ze eer politiek actief waren soms), zouden al voor de Raad van State aan het pleiten zijn.

Gazettenpraat zijn geen motiveringen.

Rustig afwachten maar. Daar komt wel een persmededeling van.

.

vlijmscherp 23 januari 2015 10:42

Citaat:

het is niet omdat er een dreigingsniveau 3 is, dat alle betogingen verboden zijn, enkel diegene die een risico vormen. Ik snap niet goed je vraag in feite.

Knuppel 23 januari 2015 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 7513336)
Herinnert u zich nog het verbod van Bart De Wever voor een manifestatie van Pegida Vlaanderen aanstaande maandag?

Blijkbaar is er op zondag geen terreurdreiging, want Abou Jajah mag met zijn movement x en antwerp for palestine wel een gezellig feestje bouwen in de koekenstad.

http://www.movementx.org/

Bartje is echt wel Charlie :lol:

Abou Jahjah rekent op jouw aanwezigheid. Maar....bedenk wel dat,

l'Armée Belge waakt in Antwerpen.
Wegens terreurdreiging.

Yordin 23 januari 2015 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 7513361)
het is niet omdat er een dreigingsniveau 3 is, dat alle betogingen verboden zijn, enkel diegene die een risico vormen. Ik snap niet goed je vraag in feite.

Inderdaad maar het bevestigd wel dat alles wat enigszins islam kritisch is, ook Dewever zelf, krijgt af te rekenen met bedreigingen.

MultiMAN 23 januari 2015 11:31

Mogen er kogels gelost worden om de dahwa voor jihad tegen Israel wat meer vuurkracht te geven?

Scherven A. Mok 23 januari 2015 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7513358)
Mocht de motivering zo kort zijn, de verantwooordelijken (die al wat ervaring hebben, gezien ze eer politiek actief waren soms), zouden al voor de Raad van State aan het pleiten zijn.

Gazettenpraat zijn geen motiveringen.

Rustig afwachten maar. Daar komt wel een persmededeling van.

.

Ik kan zelf niet denken. Wacht eventjes tot leider Bart het weet uit te leggen.

MultiMAN 23 januari 2015 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 7513502)

:D

vlijmscherp 23 januari 2015 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yordin (Bericht 7513437)
Inderdaad maar het bevestigd wel dat alles wat enigszins islam kritisch is, ook Dewever zelf, krijgt af te rekenen met bedreigingen.

waarom zou dat een bevestiging zijn??

hij moet als burgemeester de afweging maken, loopt de bevolking van Antwerpen een risico bij de betoging? Zo ja, dan wordt die geweigerd, zo neen, wordt die niet geweigerd.

een manifestatie van 3 man en een paardekop van Jahjah, oordeelt hij als risicoloos. Ik kan er me iets bij bedenken.

TV-verslaafde 23 januari 2015 12:02

Citaat:

Zou de schoof ook altijd cola-zero drinken ?

Eyjafjallajökull 23 januari 2015 13:53

Lol, die wandeling komt niet eens binnen de Leien...

Vrijheideerst 23 januari 2015 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 7513685)
Lol, die wandeling komt niet eens binnen de Leien...

Oh maar dat is niet erg hoor, we kunnen weer kappen op Dewever.

En tsja, twee man mag toch betogen? ;-)

Xenophon 23 januari 2015 15:36

Citaat:

Goed nieuws voor onze Belgicistische vrienden, zij kunnen dan in het vervolg met gerust gemoed ook op BDW stemmen.

De schoofzak 23 januari 2015 15:36

Citaat:

In mijn leefwereld is er een verschil tussen denken en weten/kennen.

De motiveringen van de flikken en burgemeester van Antwerpen: ik denk dat ik ze nog niet ken.

.

De schoofzak 23 januari 2015 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 7513519)
Zou de schoof ook altijd cola-zero drinken ?

Cola is vergif. Nooit drinken zonder tegengif in.

.

De schoofzak 23 januari 2015 16:32

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...gaan-a2192127/

Citaat:

De politie heeft een positief advies gegeven. Burgemeester Bart De Wever heeft de organisatoren dan ook laten weten dat er geen bezwaar is tegen hun manifestatie.
...
Dat uitgerekend deze pro-Palestijnse betoging wél mag doorgaan, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat in het verleden amper enkele honderden mensen opdaagden bij betogingen.

manta 23 januari 2015 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 7513891)
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-a...gaan-a2192127/
Citaat:

De politie heeft een positief advies gegeven. Burgemeester Bart De Wever heeft de organisatoren dan ook laten weten dat er geen bezwaar is tegen hun manifestatie.
...
Dat uitgerekend deze pro-Palestijnse betoging wél mag doorgaan, heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat in het verleden amper enkele honderden mensen opdaagden bij betogingen.

Met "amper enkele honderden" was 't wel spektakel op de Turnhoutsebaan en omstreken...

Knuppel 23 januari 2015 17:02

Citaat:

Ik kan zelf niet denken.

D�*t wisten we nog niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be