![]() |
Het is zo koud buiten ...
Het doet zelfs pijn wanneer ik adem .. En ik moest deze ochtend extra vroeg uit de veren en naar buiten in de vrieskou :|:|:|
Wat moet dat wel niet zijn zoals in Rusland waar het vééééééél kouder is dan hier, -20's -30's enzo :shocked!: |
Waarom moet jij vroeg uit de veren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenminste dat vond ik, het is niet te vergelijken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind - 15 a -20 een stuk prettiger dan 0 tot -10 (ongeveer). Maar dat zal voor iedereen wel anders zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lekker weertje om met de motor rond te rijden. Droog en fris.
Naar mijn persoonlijke smaak is het dus nog niet koud. Koud, da's in een ijzige wind met van die fijne motstuifsneeuw aan de Schelde aan een petrochemische installatie werken. Of wachten op een trein, op een open perron. Da's volgens mij de plek om lager te kunnen gaan dan het absolute 0punt. Daar kan men -4 Kelvin meten. |
![]() |
Buiten :
![]() Ook buiten in mijnen tuin : ![]() |
Citaat:
Warme broek, een dikke trui, een warme jas en gepikte botjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Luik en Bergen staan mastodonten, maar een historisch stationnetje in de Vlaams rand krijgt nog niet eens een likje deftige verf. |
Citaat:
In Luik staat iets dat zeer goed zou staan in Cádiz, Malaga of Murcia, maar niets van doen heeft in een grijze, kille stad in het Noorden. PS: Het stationsgebouw van Vilvoorde is al volledig vernieuwd. Voor de rest: het zijn besparingen hé. Verderop in Mechelen en Gent worden al ingrijpende werken uitgevoerd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be