![]() |
Di Rupo: "De Wever gedraagt zich als baas van regering"
Citaat:
|
Het zit blijkbaar erg diep bij Di Rupo als je ziet dat hij Michel aanvalt door te zeggen dat deze zich niet goed in zijn vel zou voelen. Wat Di Rupo trouwens wel heeft gedaan, in tegenstelling tot wat hij in dit interview beweert, dat is de oppositie aanvallen terwijl hij zelf nog premier was. Tijdens de laatste dagen van zijn marjonettenregering was hij al volop oppositie aan het voeren tegen MR en N-VA. Hij probeert het zo veel mogelijk te verbergen maar het zuur uit zijn maag komt zo hoog dat het bijna uit zijn mond stroomt.
|
=> Inhoudsloos, gekleurd links gelul van een slechte verliezer, niets meer.
|
Oei. Gisteren verklaarde Beke nog dat Michel I het vervolg is op Di Rupo. 1+1...
|
Citaat:
|
Dat we nu Di Rupo zich zo zien wentelen en weren, terwijl zijn teelballen op federaal vlak in een wolfsklem vast zitten,
dat doet mij toch zoveel plezier zeg !! . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Het is kenmerkend voor Charles Michel dat hij van elke gelegenheid gebruik maakt om de oppositie aan te vallen. Daar gedraagt hij zich niet als een eerste minister, vind ik. Een premier hoort zijn eigen beleid uit te leggen en niet zelf de confrontatie met de oppositie op te zoeken. Ik heb dat nooit gedaan, behalve wanneer ik frontaal aangevallen werd door de N-VA"
Juist...... |
Citaat:
Een partijvoorzitter heeft altijd invloed op "zijn" ministers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grafkanker elio gaat ook is iets zeggen, moet er nog kanker zijn ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Samen met de N-VA op weg naar confederalisme is niet het ACW-plan. |
Citaat:
http://www.filipdewinter.be/vlaams-b...liek-%E2%80%9D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be