Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Sarah Palin stelt zich misschien kandidaat voor presidentsverkiezingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213444)

Drukazz 24 januari 2015 16:58

Sarah Palin stelt zich misschien kandidaat voor presidentsverkiezingen

Sarah Palin, de voormalige gouverneur van Alaska en de ex-'running mate' van John McCain in 2008, zegt dat ze geïnteresseerd is in de presidentsverkiezingen van 2016 en dat ze zich wel kandidaat zou durven stellen.

"Iedereen zou geïnteresseerd zijn als er zich zo een kans voordoet waarbij je het land kan dienen", zegt Palin aan ABC News. "Amerika heeft genoeg van dat 'Geen vrouwen toegelaten'-bordje op de deur van de 'Oval Office'", gaat ze verder.

Als Palin president wil worden in 2016, zal ze om te beginnen moeten afrekenen met andere Republikeinen. Zowel Jeb Bush, broer van George W. Bush en Mitt Romney, die het in 2012 moest afleggen tegen Obama, stellen zich mogelijk kandidaat. Voor de Democraten is Hillary Clinton de meest genoemde naam.

Of Palin zich nu kandidaat stelt of niet, ze is wel van plan om een rol te spelen: "Ik wil me niet per se kandidaat stellen, maar ik hou van de competitie. Competitie maakt iedereen beter en het zal zorgen voor betere oplossingen voor dit land", besluit Palin.

http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verki...dhtml?show=art

Topvrouw! Amerika gaat mooie tijden tegemoet met haar.

Scorpio 24 januari 2015 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7515181)

LOL! De Amerikaanse politieke komieken in ieder geval wel. Die wrijven zich al in de handen bij de mogelijkheid dat Palin zou meedoen.

Over de rest van Amerika heb ik echter zo m'n twijfels...

Yog Sothoth 24 januari 2015 17:13

Kariboe Barbie, die ooit zei dat Amerika hun bondgenoten in Noord Korea moest blijven steunen...

Humanity is doomed

dalibor 24 januari 2015 17:14

Als voorstander van de democraten hoop ik ook dat Palin de republikeinse nominatie haalt.

Indomitable 24 januari 2015 17:15

Wordt lachen geblazen.

Drukazz 24 januari 2015 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7515206)
Als voorstander van de democraten hoop ik ook dat Palin de republikeinse nominatie haalt.

Een land dat niet conservatief stemt, is gedoemd.

Pandareus 24 januari 2015 17:18

Citaat:

Sarah Palin, de voormalige gouverneur van Alaska en de ex-'running mate' van John McCain in 2008, zegt dat ze geïnteresseerd is in de presidentsverkiezingen van 2016 en dat ze zich wel kandidaat zou durven stellen.

"Iedereen zou geïnteresseerd zijn als er zich zo een kans voordoet waarbij je het land kan dienen", zegt Palin aan ABC News. "Amerika heeft genoeg van dat 'Geen vrouwen toegelaten'-bordje op de deur van de 'Oval Office'", gaat ze verder.

Als Palin president wil worden in 2016, zal ze om te beginnen moeten afrekenen met andere Republikeinen. Zowel Jeb Bush, broer van George W. Bush en Mitt Romney, die het in 2012 moest afleggen tegen Obama, stellen zich mogelijk kandidaat. Voor de Democraten is Hillary Clinton de meest genoemde naam.

Of Palin zich nu kandidaat stelt of niet, ze is wel van plan om een rol te spelen: "Ik wil me niet per se kandidaat stellen, maar ik hou van de competitie. Competitie maakt iedereen beter en het zal zorgen voor betere oplossingen voor dit land", besluit Palin.

http://www.hln.be/hln/nl/10496/Verki...dhtml?show=art

Ik hoop echt dat ze het haalt tegen bush en romney. Dan kunnen we daarna dat achterlijk wijf zien afgaan gelijk een gieter in de nationale debatten tegen Hillary Clinton.

Maar ik ben pessimistisch, ze heeft dan wel de steun van die retards van de tea-party maar Jeb Bush heeft meer invloed in zijn partij en veel meer financiële mogelijkheden. Aan dat laatste ontbreekt het die Romney met zijn colgate-smile ook niet, aan uitstraling des te meer.

Een mooie cat figth tussen Sarah the Milf en Hillary zou veel interessanter zijn dan dat Hillary moet opkomen tegen die duffe mormoon die alleen cola light drinkt en die texaan die zijn onnozele broer wil imiteren.

dalibor 24 januari 2015 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7515211)
Een land dat niet conservatief stemt, is gedoemd.

Je hebt conservatisme, en een heel eind verder naar rechts heb je Palin.

Pandareus 24 januari 2015 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7515213)

Ik zou dat mens graag eens horen uitleggen wat ze over de evolutietheorie denkt. En zet er dan een wetenschapper naast om wat vragen te stellen.

mvd 24 januari 2015 17:26

Citaat:

mvd 24 januari 2015 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7515212)
Ik hoop echt dat ze het haalt tegen bush en romney. Dan kunnen we daarna dat achterlijk wijf zien afgaan gelijk een gieter in de nationale debatten tegen Hillary Clinton.

Maar ik ben pessimistisch, ze heeft dan wel de steun van die retards van de tea-party maar Jeb Bush heeft meer invloed in zijn partij en veel meer financiële mogelijkheden. Aan dat laatste ontbreekt het die Romney met zijn colgate-smile ook niet, aan uitstraling des te meer.

Een mooie cat figth tussen Sarah the Milf en Hillary zou veel interessanter zijn dan dat Hillary moet opkomen tegen die duffe mormoon die alleen cola light drinkt en die texaan die zijn onnozele broer wil imiteren.

Sarah Palin is compleet irrelevant. :roll:

De Tea Party-kandidaten die eventueel zullen meedoen zijn Rand Paul en Ted Cruz.

zonbron 24 januari 2015 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7515240)

De Tea Party-kandidaten die eventueel zullen meedoen zijn Rand Paul en Ted Cruz.

Spot on! Palin SUCKS big time!

zzz...

mvd 24 januari 2015 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7515213)

Welnee, Sarah Palin is een tafelspringster, die af en toe voor de show wordt opgevoerd. Haar ster is al lang gevallen, geen hond ziet haar als een serieuze kandidaat binnen de Republikeinse partij. Maar de Vlaamse pers haalt haar graag van onder het stof om de perceptie te creëren dat zij dé belichaming is van conservatief Amerika.

Zipper 24 januari 2015 17:45

Sarah's campagne wordt dolle pret !!!

mvd 24 januari 2015 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7515220)
Ik zou dat mens graag eens horen uitleggen wat ze over de evolutietheorie denkt. En zet er dan een wetenschapper naast om wat vragen te stellen.

Progressief West-Europa zou beter aan Obama vragen wat hij van signaturestrikes denkt. Maar ja, dat is blijkbaar te moeilijk voor de achterlijke kudde. Kijk, Palin haar zoontje staat op een hond!

Pandareus 24 januari 2015 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvd (Bericht 7515240)

Ik denk dat je wel kunt raden dat ik liever Palin zie opkomen, dan een top debater als Cruz. :mrgreen:

edit : maar wat ik echt niet snap is dat Rand Paul of Ted Cruz zich affiliëren met zo een zootje paleoconservatieve bijbel freaks.

Karel Martel B 24 januari 2015 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Lurker at the Threshold
Kariboe Barbie, die correct wist te voorspellen dat Obama's laffe respons op de invasie van Georgie, Putin zou aansporen om ook de Ukraine binnen te vallen

FTFY

C2C 24 januari 2015 19:17

Geil.

Nietzsche 24 januari 2015 19:18

Ik hoop echt zo erg dat zij wint, lekker wijf man.

Hypochonder 24 januari 2015 19:19

Ik denk niet dat ze dat bij de Republikeinen nog eens willen meemaken. Als ze in de VS willen dat het goed gaat met hun economie dan stemmen ze best op een democraat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be