Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaamse kinderen bidden in moskee Mouslimine (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213453)

Demper 25 januari 2015 00:06

Vlaamse kinderen bidden in moskee Mouslimine

Dat zijn tegenwoordig toch speciale uitstapjes met de school.

Moskee Mouslimine werd echter niet erkend door een veto van de staatsveiligheid.

Maar dat is maar een detail in tijden van verhoogde terreurdreiging, nietwaar.

Jan van den Berghe 25 januari 2015 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7515686)

En we moeten niet vertellen hoe dergelijke "uitstapjes" door de moslims worden geïnterpreteerd?

Stormram 25 januari 2015 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 7515686)

Moskee Mouslimine werd echter niet erkend door een veto van de staatsveiligheid.

Maar dat is maar een detail in tijden van verhoogde terreurdreiging, nietwaar.

Bedankt voor de info, Demper.

Hopelijk krijgen die kleine verradertjes allemaal schurft van met hun smoeltje op dat smerige tapijt te liggen.

Drukazz 25 januari 2015 00:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515704)
Bedankt voor de info, Demper.

Hopelijk krijgen die kleine verradertjes allemaal schurft van met hun smoeltje op dat smerige tapijt te liggen.

Gohja verraders, is een schooluitstap

Nietzsche 25 januari 2015 01:05

God, een school heeft een schooluitje naar een moskee en bepaalde rechts sympathisanten krijgen emoties.

Rationaliteit is ver te zoeken.

DucDEnghien 25 januari 2015 01:20

Volgens de koran hadden ze allemaal uitgemoord moeten worden.

Stormram 25 januari 2015 01:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz (Bericht 7515708)
Gohja verraders, is een schooluitstap

Hadden ze ons verplicht om een moskee binnen te stappen, dan hadden we gemuit. Misschien hadden we toen nog principes, kloten aan ons lijf en een stel hersenen in ons hoofd.

Dat is geen schooluitstap, maar indoctrinatie gericht op het masseren van manipuleerbare zieltjes. Ze letterlijk verplichten om mee te doen aan hun rituelen, is meer dan een brug te ver.

Hoe zouden Abdel en Moustafa reageren moest meester Paul het in zijn bol krijgen om hen te verplichten om in de Koninklijke Crypte het onze vader te prevelen en enkele kruisgebaren te maken op de eerste rij? Het zou godverdomme niet waar zijn.

Wij gingen op schooluitstap naar Flanders' Fields of Breendonk, Rijsel, Parijs, Berlijn en London ... Tegenwoordig moeten ze het blijkbaar stellen met een stinkende haatbarak met vast tapijt, "want in Brussel is het te gevaarlijk".

Dit is gewoon te zot om nog los te lopen.

Stormram 25 januari 2015 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515711)
God, een school heeft een schooluitje naar een moskee en bepaalde rechts sympathisanten krijgen emoties.

Rationaliteit is ver te zoeken.

Als het echt een moskee was geweest met architecturale meerwaarde, dan had ik misschien nog willen inbinden. Dit is een ordinaire haatbarak in een of ander groezelig straatje in een getto. Liggen wroeten op een tapijt en leren bidden op z'n musulmaans, daar hadden ze mij zelfs onder schot nog niet toe kunnen brengen.

Stormram 25 januari 2015 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Een beke te veel (Bericht 7515728)
Overdje niet een bekke te veel?

Vraag eens aan Assyrische christenen, de Yezidi's of de Charlie Hebdo's wie er overdrijft ... Als hun hoofd nog op hun romp staat tenminste.

Nietzsche 25 januari 2015 02:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515730)
Als het echt een moskee was geweest met architecturale meerwaarde, dan had ik misschien nog willen inbinden. Dit is een ordinaire haatbarak in een of ander groezelig straatje in een getto. Liggen wroeten op een tapijt en leren bidden op z'n musulmaans, daar hadden ze mij zelfs onder schot nog niet toe kunnen brengen.

Kreeg je schuim om je bek toen je dit aan het typen was?

Nietzsche 25 januari 2015 02:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515734)
Vraag eens aan Assyrische christenen, de Yezidi's of de Charlie Hebdo's wie er overdrijft ... Als hun hoofd nog op hun romp staat tenminste.

Anders is het lastig met antwoorden krijgen he.

Stormram 25 januari 2015 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515741)
Kreeg je schuim om je bek toen je dit aan het typen was?

Kun je ook inhoudelijk reageren of is dat niet meer mogelijk na je politiek correcte lobotomie?

Nietzsche 25 januari 2015 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515744)
Kun je ook inhoudelijk reageren of is dat niet meer mogelijk na je politiek correcte lobotomie?

Hoe kan ik inhoudelijk reageren op zoveel irrationaliteit?

Die kinderen leren hoe moslims bidden, nou boehoehoe. Niets om hysterisch over te doen toch?

Stormram 25 januari 2015 02:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515742)
Anders is het lastig met antwoorden krijgen he.

Kennelijk ben je al te ver heen. Het spijt me.

Nietzsche 25 januari 2015 02:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515747)
Kennelijk ben je al te ver heen. Het spijt me.

Jij krijgt wel antwoorden van iemand die onthoofd is?

Bijzonder.

Stormram 25 januari 2015 02:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515746)
Hoe kan ik inhoudelijk reageren op zoveel irrationaliteit?

Die kinderen leren hoe moslims bidden, nou boehoehoe. Niets om hysterisch over te doen toch?

Kom niet aanzetten met rationaliteit in een discussie over religie ... dat euh ... "vloekt" nogal een beetje.

Nietzsche 25 januari 2015 02:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515749)
Kom niet aanzetten met rationaliteit in een discussie over religie ... dat euh ... "vloekt" nogal een beetje.

Dit is dan ook geen discussie over religie. Hier gaat het om schoolkinderen die leren hoe moslims bidden, waarschijnlijk om kennis te maken met diversiteit.

Althans, ik hoop toch dat ze net enkel naar een moskee gaan.

Stormram 25 januari 2015 02:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515748)
Jij krijgt wel antwoorden van iemand die onthoofd is?

Bijzonder.

Misschien moet je op liveleak of youtube maar eens wat onthoofdingen aanschouwen. Volgens mij zal het daarna nog heel moeilijk worden om pervers laconiek te doen over zulke gruweldaden.

Nietzsche 25 januari 2015 02:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram (Bericht 7515751)
Misschien moet je op liveleak of youtube maar eens wat onthoofdingen aanschouwen. Volgens mij zal het daarna nog heel moeilijk worden om pervers laconiek te doen over zulke gruweldaden.

Ik heb er genoeg gezien.

Stormram 25 januari 2015 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7515752)
Ik heb er genoeg gezien.

Dan is er iets grondig mis met je. Ik zat er dus echt niet naast toen ik sprak over je lobotomie.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be