![]() |
Leerlingen moeten paswoord Facebook opbiechten aan leerkrachten
Leerlingen moeten paswoord Facebook opbiechten aan leerkrachten
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...dhtml?show=art Halloow , zijn die helemaal op hun kutsmikkelboek gevallen ????!!!! Da'z'm opblazen , verdomme , onnozelaars !! Citaat:
De (FB-)account van een pester aan de politie doorgeven prima , maar als eventueel ook onschuldige hun paswoord moeten geven aan leraren ?? Da's WERKELIJK er volledig over !!!! Je kan zeggen , ik heb niks te verstoppen , maar .... wie zegt dat de leraar of school betrouwbaar is ?? |
Kortom: hacken is nog nooit zo makkelijk geweest. Nee, dit gaat het cyberpesten echt stoppen.
Wat een downies leven daar in de VS. |
Wordt dat federaal gehandhaafd?
|
Gewoon een alternatief voor facebook gebruiken. Eer dat die slome leraars dat een half jaar later door hebben weer veranderen.
|
Citaat:
(Het gaat wel over1 staat in Amerika hé !) |
Citaat:
Ik had ook gelezen , 1 staat , maar da's er voor mij al over !! Mijn prive is mijn vrije meningsuiting !! En ja , ik heb geen strafblad , zelfs geen verkeersovertreding !! Ik heb geen facebook , enkel een youtube-account/google+ !! De google+ gebruik ik zelf niet , maar .... je kan wel mijn youtube-antwoorden automatisch lezen !! Oh , ik heb nog een netlog , al enkele jaren niet meer geopend / gelezen !! Mochten ze nu mij verplichten het wachtwoord te geven van beide: Ze kunnen mijne rug op Onnozelaars !! Enkel de politie of rechtbank mag dit eventueel na onderzoek fuck you , mijn prive is mij heilig !!!! Of , op voorwaarde dat zij ook hun wachtwoord aan mij geven :D Lijkt me eerlijke deal :thumbsup: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be