![]() |
"Enige mogelijke carrière voor vrouwen is moederschap"
"Enige mogelijke carrière voor vrouwen is moederschap"
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...derschap.dhtml Citaat:
Zulke zijn geen vrouw "hebben" & hebben waard !!!!!!!! Waar halen ze zulke vernederende & achterlijke praat vandaan ???? Zouden ze dat tegen hun eigen of moeder ook durven zeggen ???? Gewoonweg TE goor !!!! En vrouwen moeten ook niet dienen als een wipfabriek !!!! Een vrouw mag zelfs niet weggestopt worden !!!! Een vrouw moet ook alleen naar buiten kunnen gaan !!!! Vrouwen in bv bikini of minirokjes maakt hen nog geen hoeren !!!! Een vrouw is niet minderwaardig !!!! Vrouwen met (mannelijke) vrienden op stap , moet ook kunnen !!!! |
Zij mag van dat gedacht zijn.
Achterlijkheid op zich is geen misdrijf. Het is zelfs positief dat die mevrouw zo openlijk-eerlijk voor haar gedacht uit komt. Dat doen hier bij ons sossen en groenen heel wat minder, in hun beoordelingen van de problemen met de islam. Onze cultuur is anders dan die in Turkije, en wie hier is moet minstens de wetten die deel uitmaken van die cultuur, respecteren. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is er nu nog één politieke strekking die Turkije bij de Europese Unie wilt?
|
Citaat:
:lol: Ik discrimineer venten niet hoor. :lol: . |
Heerlijk doordachte uitspraak, echt Eu waardig.
Turkije kom der bij ! |
Dit is ook vrijheid van meningsuiting.
|
Citaat:
Nu ben ik niet zo in detail op de hoogte, maar algemeen: - de EU is een samenwerking op basis van verdragen. Die verdragen handelen zeker en vast over economie en munt. - welke verdragen, of onderdelen, zouden bepalen dat de wetgeving van een kandidaat-land "Westers" zou moeten zijn ? (Het evrm behoort volgens mij niet tot de EU, maar eer tot de Raad van Europa ... bla bla ...) Wat niet belet dat de houding van Turkije wel degelijk een 'politiek' beletsel is, in mijn ogen. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En maar goed ook dat ze gebeuren, die uitspraken, zo weten we weer eens wat voor vlees we in de kuip hebben met Turkije. |
Ik heb Elvis gezien
|
Moederschap is belangrijk. Niet enkel in Turkije.
|
Citaat:
Alhoewel die hun probleem succesvol ge-exporteert hebben . Waardoor het nu een inkomsten bron is geworden . Slimme jongens die Turken . |
Citaat:
|
Citaat:
Overbevolking zal inderdaad ooit een probleem zijn. Het gaat echter niet op zich de vraag te stellen wie ooit zal moeten inbinden. Het westers economisch model is nu eenmaal gebouwd op het feit dat een bevolking groeit. |
Citaat:
Dat dit voor vrouwen wel als dusdanig gezien wordt in Turkije, is te gek voor woorden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be