![]() |
Veel Noten Op Hun Gezang !!
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...opbergen.dhtml
jawaade....."ZIJ"....bepalen nu al reeds wat de para"s wel of nie mogen dragen....Straks staan die "knullen" daar van hun kloten te maken dat de para's hun bottinen ook moeten blinken......wa voor een hoop moeials zijn dat daar zeg !!waar gaat dat hier naartoe (al ver gezet zekers) |
Citaat:
|
Het mankeert er nog aan dat de joden gaan eisen dat de para's een keppeltje dragen.
|
Citaat:
|
Hoeveel verstand heb je dan als je de Jodenwijk moet gaan beveiligen en je draagt daarbij een arafatsjaal?
Nuja, die zitten op hun plaats in het leger. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, in mijn tijd was dat eigenlijk een netje waarmee men normaal de helm camoufleert maar dat als sjaal gebruikt werd omdat er niets anders voorzien was als sjaal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat men liever iets comfortabeler draagt is begrijpelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij langdurig huidcontact, zeker als men zweet, werd dit onaangenaam en werd er voortdurend aan die stof getrokken. Ook niet gezellig als men onbeweeglijk in dekking moet liggen. Nu die Afghanistansjaaltjes dienden ook als symbool van hun optreden aldaar. Zoiets als de Nelsonflap bij de marine. |
Citaat:
|
Citaat:
De legerleiding had dus gewoon op voorhand moeten zeggen: 'Jongens als ge in die joodse wijk patrouilleert, draag dat uw gewone uniformsjaal'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok, in mijn tijd werd je daar nog voor bestraft. Maar ja, dat is lang geleden. |
Citaat:
Maar binnen welke perken juist weet ik niet. |
Citaat:
zij die dat sjaaltje nog gezien hebben rond die nek van die man (en een deel van die groep hanteerde toch zo graag de leuze "we vervelen ons, kom, we doen ons Arafatsjaaltje om en we gaan wat rellen met de flikken"); en zij die dat sjaaltje niet rond zijn nek hebben zien hangen. Jongeren dus. De hedendaagse para's dus. Het is volkomen begrijpelijk dat daar culturele wrijvingen door ontstaan in de Jodenwijken. . |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be