![]() |
Zou jij een vrouw willen zijn
Steeds zitten ze te memmen op café , wat zou je doen moest je man zijn .
Sjonge sjonge sjonge , nog nooit heb ik een man horen memmeren wat zou ik doe moest ik een vrouw zijn . Maandstonden krijgen , bevallen , zo kan het wel eventjes . |
Zot, nee.
|
Citaat:
Flauwvallen ook . |
Citaat:
|
Je suis une femme
OMFG ik kan niet geloven dat ik melig zou zijn en het menen. |
Het heeft wel zo z'n voordelen:
1. Je hoeft niet per sé de kostwinner zijn van het gezin :-) 2. Wanneer je huilt en/of zielig doet wordt er nogal eens wat door de vingers gezien :-) 3. Je kan gratis gaan eten + drankjes als men je uitnodigt op date :-) 4. Als je heel mooi bent ligt de wereld aan je voeten zonder dat je dezelfde inspanningen ervoor hoeft te doen als een man :-) 5. Je kan altijd als excuus gebruiken dat je aan vrouwelijke kwaaltjes (maand- stonden, meno-pause ..) lijdt wanneer je iets niet wilt doen :-) 6. Vrouwen leven doorgaans langer :-) 7. ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Enkel als ik dan ook knap zou zijn.
Wiggle wiggle, ring om de vinger van rijke stinkerd, heler dagen rondcruisen in mijn BMW cabrio op jacht naar dure sacochen. Lelijke vrouwen zijn nutteloos. |
Ja. En ik ben al omgebouwd. Niks als voordelen.
![]() |
Nee, ik wil geen gebruiksvoorwerp zijn.
|
Citaat:
|
Nee bedankt.
Ik wil geen man moeten roepen om een pot confituur open te krijgen. |
Citaat:
|
Ik zou wel voor een maandje ofzo een vrouw willen zijn. Dan moet ik wel de garantie hebben dat ik een prachtige blanke blondine word.
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als lelijke vent is het moeilijker.. die komen al snel aan +27000 berichten op een forum als dit bv. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be