![]() |
In 1971 was dit strikt verboten in de radikaal linkse scholierenscene
Verzamelaars en singles konden echt niet!
Dus die moest je in het geheim op zolder draaien. ![]() |
Jij hebt een hard jeugd gehad he.
Je moet het jezelf zo moeilijk niet maken, Derk. |
1971.
Geen multicul, geen islamisering, geen moslimterreur in de Europese straten... Je grootste zorg was het draaien van de juiste plaatjes. Wou dat ik erbij was geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer zelfs, ik zou begin te panikeren en overal luidkeels beginnen te verkondigen dat de Europiden in gevaar zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Ik wou dat ik erbij was geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik begrijp dan ook niet goed waarom je dat zo nodig publiek moet blijven ontkennen. Zo benauwd dat je je existentiële aartsvijand (rechts-conservatief) lippendienst zou bewijzen? |
Citaat:
Een spannende gok met als inzet de toekomst van hun (achter-)kleinkinderen. Moet kunnen. Wilde tijden! |
Citaat:
Zonder massa-immigratie en multiculturalisering bestond Amerika niet. En hadden nogal wat mensen die hier destijds naar daar zijn uitgeweken geen nieuwe toekomst opgebouwd. Maw. de pot verwijt de ketel :x |
Citaat:
In de moslim-landen liepen alleen enkele oude madammen met haar- of totale lichaamsbedekking. In 1971 was ik er wel bij, maar hadden de problemen van de rest van de wereld ons nog niet bereikt. |
Citaat:
Het zal je verbazen, maar ik ben het bijvoorbeeld grotendeels eens met de analyse die Michael Walzer maakt over de amechtigheid van links als het over islamtisch geïnspireerd geweld gaat: http://www.dissentmagazine.org/artic...m-and-the-left |
Citaat:
|
Citaat:
In Monaco wonen omzeggens alleen migranten....geen enkele Monegask vind dat vervelend ;-):-) Net als geen enkele Zwitser de rijke arabieren een stro in de weg legt;-):-) |
Citaat:
Lekkere muziek, knappe vrouwen en weinig haat jegens andersdenkenden. Dit album heb ik met mijn toenmalige lief grijs gedraaid. Ze was wel een geëmancipeerde Dolle Mina. ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be