Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   In 1971 was dit strikt verboten in de radikaal linkse scholierenscene (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213604)

Derk de Tweede 27 januari 2015 20:34

In 1971 was dit strikt verboten in de radikaal linkse scholierenscene

Verzamelaars en singles konden echt niet!
Dus die moest je in het geheim op zolder draaien.

The Paulus Experience 27 januari 2015 20:49

Jij hebt een hard jeugd gehad he.
Je moet het jezelf zo moeilijk niet maken, Derk.

Thuleander 27 januari 2015 20:53

1971.
Geen multicul, geen islamisering, geen moslimterreur in de Europese straten...
Je grootste zorg was het draaien van de juiste plaatjes.

Wou dat ik erbij was geweest.

Another Jack 27 januari 2015 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7519435)
1971.

Je bent er, mentaal.

Thuleander 27 januari 2015 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7519436)
Je bent er, mentaal.

Als ze jou in 1971 verteld hadden dat er in 2015 paracommando's op straat moesten patrouilleren wegens moslimterreur, dan had je vast eens goed gelachen en een ander plaatje opgelegd, niet?

SDX 27 januari 2015 21:30

Citaat:

1971.

Jaren 70, meer bepaald 1973, is de ellende begonnen met de eerste (kunstmatige) oliecrisis, toen is 't westen mohamedanenkonten beginnen likken...tot op heden.

Another Jack 27 januari 2015 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7519488)
Als je jou in 1971 verteld hadden dat er in 2015 paracommando's op straat moesten patrouilleren wegens moslimterreur, dan had je vast eens goed gelachen en een ander plaatje opgelegd, niet?

Uiteraard!
Meer zelfs, ik zou begin te panikeren en overal luidkeels beginnen te verkondigen dat de Europiden in gevaar zijn!

Thuleander 27 januari 2015 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 7519496)
Uiteraard!
Meer zelfs, ik zou begin te panikeren en overal luidkeels beginnen te verkondigen dat de Europiden in gevaar zijn!

En je zou nog gelijk gekregen hebben ook. :-)

Another Jack 27 januari 2015 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7519506)
En je zou nog gelijk gekregen hebben ook. :-)

Voor of na het kalmeermiddel?

Derk de Tweede 28 januari 2015 17:54

We are the groupies of the band

https://www.youtube.com/watch?v=sTkWLNqrUW0

Den Duisteren Duikboot 28 januari 2015 18:17

Citaat:

1971.

Inderdaad, gouden tijden voor Europa. Dictaturen �* volonté en hooguit eens een bomaanslag met 15 doden in een pub in Belfast of een moord op een Noord-Ierse senator.

Ik wou dat ik erbij was geweest.

fred vanhove 28 januari 2015 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7519419)
Verzamelaars en singles konden echt niet!
Dus die moest je in het geheim op zolder draaien.

Tijden van vrijheid en blijheid:-) Wie is mogen opgroeien in de sixties of seventies heeft heel waarschijnlijk kunnen genieten van de leukste decennia ooit in de geschiedenis van de mensheid:roll::-)

Thuleander 28 januari 2015 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7520882)
Inderdaad, gouden tijden voor Europa. Dictaturen �* volonté en hooguit eens een bomaanslag met 15 doden in een pub in Belfast of een moord op een Noord-Ierse senator.

Als je eerlijk bent met jezelf zie je natuurlijk ook wel dat het behoorlijk fout aan het gaan is in Europa.
Ik begrijp dan ook niet goed waarom je dat zo nodig publiek moet blijven ontkennen.
Zo benauwd dat je je existentiële aartsvijand (rechts-conservatief) lippendienst zou bewijzen?

Thuleander 28 januari 2015 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7520905)
Tijden van vrijheid en blijheid:-) Wie is mogen opgroeien in de sixties of seventies heeft heel waarschijnlijk kunnen genieten van de leukste decennia ooit in de geschiedenis van de mensheid:roll::-)

En die babyboomers amuseerden zich daar zo goed dat het hen op zekere dag een goed idee leek om wat te gaan experimenteren met massa-immigratie en multiculturalisering.
Een spannende gok met als inzet de toekomst van hun (achter-)kleinkinderen.
Moet kunnen. Wilde tijden!

bembem 28 januari 2015 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7520967)
En die babyboomers amuseerden daar zich zo goed dat het hen op zekere dag een goed idee leek om wat te gaan experimenteren met massa-immigratie en multiculturalisering.

Wat is het probleem eigenlijk?

Zonder massa-immigratie en multiculturalisering bestond Amerika niet. En hadden nogal wat mensen die hier destijds naar daar zijn uitgeweken geen nieuwe toekomst opgebouwd. Maw. de pot verwijt de ketel :x

DewareJakob 28 januari 2015 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7520882)

Ik wou dat ik erbij was geweest.

Europa was toen nog ver weg. Ierland had nog geen Ryanair en vliegen was duur.
In de moslim-landen liepen alleen enkele oude madammen met haar- of totale lichaamsbedekking.
In 1971 was ik er wel bij, maar hadden de problemen van de rest van de wereld ons nog niet bereikt.

Den Duisteren Duikboot 28 januari 2015 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7520956)
Als je eerlijk bent met jezelf zie je natuurlijk ook wel dat het behoorlijk fout aan het gaan is in Europa.
Ik begrijp dan ook niet goed waarom je dat zo nodig publiek moet blijven ontkennen.
Zo benauwd dat je je existentiële aartsvijand (rechts-conservatief) lippendienst zou bewijzen?

Wat ontken ik dan juist? Waar bewijs ik wie lippendienst?

Het zal je verbazen, maar ik ben het bijvoorbeeld grotendeels eens met de analyse die Michael Walzer maakt over de amechtigheid van links als het over islamtisch geïnspireerd geweld gaat: http://www.dissentmagazine.org/artic...m-and-the-left

Den Duisteren Duikboot 28 januari 2015 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7520970)
Wat is het probleem eigenlijk?

Zonder massa-immigratie en multiculturalisering bestond Amerika niet. En hadden nogal wat mensen die hier destijds naar daar zijn uitgeweken geen nieuwe toekomst opgebouwd. Maw. de pot verwijt de ketel :x

De VS propageerden tot in de jaren '70 helemaal geen multiculturalisme, wel integendeel: iedereen werd verondersteld op te gaan in de 'melting pot'.

fred vanhove 29 januari 2015 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7520967)
En die babyboomers amuseerden zich daar zo goed dat het hen op zekere dag een goed idee leek om wat te gaan experimenteren met massa-immigratie en multiculturalisering.
Moet kunnen. Wilde tijden!

It's all about money.....de migrant die veel geld meebrengt is meer dan welkom hoor.....een beetje goed kunnen sjotten is ook niet te versmaden.

In Monaco wonen omzeggens alleen migranten....geen enkele Monegask vind dat vervelend ;-):-) Net als geen enkele Zwitser de rijke arabieren een stro in de weg legt;-):-)

Derk de Tweede 29 januari 2015 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 7520905)

Vooral de seventies waren gouden tijden!
Lekkere muziek, knappe vrouwen en weinig haat jegens andersdenkenden.

Dit album heb ik met mijn toenmalige lief grijs gedraaid.
Ze was wel een geëmancipeerde Dolle Mina.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be