![]() |
Wat is de energiebron van UFO’s?
Wat is de energiebron van UFO’s?
Vroeger zag ik in de bibliotheek wel eens boeken over UFO’s of vliegende schotels, maar ik heb ze nooit echt serieus ingekeken. Later zag ik via Internet allerlei video’s over zulke vliegende voorwerpen en ik ging me afvragen: Als die UFO’s echt zijn, wat gebruiken ze dan als energiebron? Als die UFO’s echt zijn dan zijn ze qua techniek misschien wel honderden jaren verder dan de techniek op Aarde en hoe … Eh, zijn er hier misschien mensen met interessante gedachtes over UFO’s? |
De gedachte.
|
We gaan niet buiten de gekende paden der wetenschap.
Als er zoiets als interstellaire ruimtetuigen zijn, dan moet het op zijn minst kernfusie zijn. Andere optie is antimaterie. Het ultieme is wel zero point energy. Energy uit het vacuüm. |
Citaat:
|
Citaat:
Verdomd interessant, maar gaat u verder! (Reeds!) ![]() |
Microgolven.
Tbr3 vliegt er al gedeeltelijk op. |
Citaat:
|
Flatulentie!
|
Citaat:
Heb het ooit eens in een draadje over ufo's zoveel mogelijk proberen aan te tonen met linken en namen en hoe ....maar de tijd was nog niet rijp genoeg. Zoek naar tb3r en eventueel opvolgers, op lockheed, Lloyd buschman en ergens zit de link met de microwaves and anti gravity uitgevonden door een Engelsman en project was jaren in de diepvries geraakt en nadien opnieuw bekeken en toegepast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
super98
|
Citaat:
NASA NASA-UFO UFO meldpunt :-D |
En wat vinden jullie van graancirkels?
Kan het zijn dat die zijn gemaakt door UFO's? Als dat zo is, dan wil ik wel meer te weten komen over die graancirkels! |
Citaat:
![]() de laatste tijd sturen ze maar aliens van jan-mijn-kloten hoor |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kom het net te zeggen en het is al zover. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hij is ook terug. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Graancirkels ontstaan wanneer reuzen op het graanveld al plassend hun naam willen schrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be