Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   IS strijders verwelkomen bij terugkomst ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213632)

pegasus6869 28 januari 2015 09:38

IS strijders verwelkomen bij terugkomst !

ww.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2197507/2015/01/28/Vervoort-tackelt-regering-Ook-nazi-s-namen-Joden-hun-Duitse-nationaliteit-af.dhtml

Bel(ziek)ske op zijn best.......Niet te geloven hier.......We zijn dus niet ver meer af dat we ( onze helden IS strijders ) op de luchthaven zullen verwelkomen met muziek en al !! Wat een" KRANKZINNGEN"zitten er daar in "den brussel"
Het gaat hier snel berg af!!! (alléé t'is al zo ver)

SDX 28 januari 2015 09:44

Is er niemand (bij staatsveiligheid ofzo) die zich afvraagt waarom ze die gasten l�*ten terugkomen?

zonbron 28 januari 2015 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 7520032)
ww.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2197507/2015/01/28/Vervoort-tackelt-regering-Ook-nazi-s-namen-Joden-hun-Duitse-nationaliteit-af.dhtml

Bel(ziek)ske op zijn best.......Niet te geloven hier.......We zijn dus niet ver meer af dat we ( onze helden IS strijders ) op de luchthaven zullen verwelkomen met muziek en al !! Wat een" KRANKZINNGEN"zitten er daar in "den brussel"
Het gaat hier snel berg af!!! (alléé t'is al zo ver)

De Europeanen gaan een nieuwe Holocaust veroorzaken, ziet U dat dan niet?

Beef en sidder nu!

zonbron 28 januari 2015 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leve het Varken (Bericht 7520043)
Begrijpt u wel wat 'veroorzaken' betekent?
Tip: 'Het is niet hetzelfde als reageren of behoeden' ...

Maakt U zich geen zorgen. Ik weet wat ik geschreven heb.

alberto 28 januari 2015 09:52

Vervoort is een PSer, die denkt aan zijn kiesvee.

hamac 28 januari 2015 10:11

Blijkbaar moet men ook het verstand inleveren om Brussels MP te worden.

Als je een vergelijking maakt moet ze aan beide zijden kloppen, want anders ... jawel, klopt ze niet.
Als hij de maatregel vergelijkt met nazi-praktijken, dan vergelijkt hij impliciet ook de strijders met de slachtoffers van de holocaust.
ik weet niet of die laatste bevolkingsgroep daar zo gelukkig mee is.

Voer voor het CGKR vanwege bagatellisering van de holocaust EN antisemitisme. :-)

Woordenaar 28 januari 2015 10:11

=> Ik zou zeggen, laat hem maar doen. Dat komt alleen maar zijn politieke tegenstanders ten goede. En het zal de negatieve mening van elk weldenkend mens over de PS nogmaals bevestigen.

Pandareus 28 januari 2015 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Woordenaar (Bericht 7520071)
=> Ik zou zeggen, laat hem maar doen. Dat komt alleen maar zijn politieke tegenstanders ten goede. En het zal de negatieve mening van elk weldenkend mens over de PS nogmaals bevestigen.

Zijn uitspraak is ronduit achterlijk.

Woordenaar 28 januari 2015 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 7520079)
Zijn uitspraak is ronduit achterlijk.

=> Welja, ik heb weinig PS'ers ooit logische, rationele, efficiënte zaken horen zeggen. Gooi dit maar op diezelfde hoop. Dat hij als MP van Brussel zulk een absurde, degoutante stelling inneemt, maakt het enkel nog duidelijker en pijnlijker dat zijn partij (die dit land zo'n 25 jaar lang 'geleid' heeft) niet in staat is om op een correcte manier aan politiek te doen.

lamenielachen 28 januari 2015 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leve het Varken (Bericht 7520038)
Dus in Vervoort zijn vergelijking, zijn wij de nazis?
Een zoveelste Brusselse minister zeker?

En dan te weten dat dat onze bewindvoerders zijn die dit land uit de miserie zouden moeten halen. Een schande is het.

subocaj 28 januari 2015 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7520040)
Is er niemand (bij staatsveiligheid ofzo) die zich afvraagt waarom ze die gasten l�*ten terugkomen?

Godsdienstvrijheid?

zonbron 28 januari 2015 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 7520097)
Godsdienstvrijheid?

Nee, heldhaftige vredesstrijder zijn, dat volstaat.

hamac 28 januari 2015 10:37

Citaat:

Godsdienstvrijheid?

Dus ze zijn ginds in Syrië slechts op retraite?
Waar maken we ons toch druk over. :roll:

zonbron 28 januari 2015 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leve het Varken (Bericht 7520101)
Ongeacht eventuele inbreuken op de wetgeving ten gevolge van die godsdienstvrijheid ... Moet maar allemaal kunnen zeker?

Uiteraard moet dat kunnen.

Lukkas 28 januari 2015 10:42

Citaat:

Godsdienstvrijheid?

Als het nazisme tot een godsdienst was 'verheven', dan had men nu vrij en vrank met een hakenkruis kunnen rondlopen. Godsdienstvrijheid noemt men dat. De islam maakt daar dankbaar gebruik van.

fox 28 januari 2015 10:46

Dat de Vlamingen vergeleken worden met Nazis zijn we ondertussen gewend, maar ik vraag me wel af of onze Syriestrijdertjes wel gaan kunnen lachen met het feit dat ze vergeleken worden met een Jood.

Anna List 28 januari 2015 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 7520040)

hoe gaan ze bewijzen dat die gasten iets misdaan hebben mss ?

ik zeg u : heel die 'stoere' harde aanpak is juridische flauwekul.

er is in Syrië geen justitie die bewijzen door speelt (kan spelen) naar de B justitie. ... er is dus m.i. geen enkel juridisch houdbaar bewijs tegen gelijk welke Syrië-psychopaat.

Anna List 28 januari 2015 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7520042)
De Europeanen gaan een nieuwe Holocaust veroorzaken, ziet U dat dan niet?

Beef en sidder nu!

dat zullen dan wel eerder de 'nieuwe Europeanen' zijn me dunkt ...

MultiMAN 28 januari 2015 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pegasus6869 (Bericht 7520032)
We zijn dus niet ver meer af dat we ( onze helden IS strijders ) op de luchthaven zullen verwelkomen met muziek en al !!

http://www.liveleak.com/view?i=1f9_1415074940

pegasus6869 28 januari 2015 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 7520120)
hoe gaan ze bewijzen dat die gasten iets misdaan hebben mss ?

ik zeg u : heel die 'stoere' harde aanpak is juridische flauwekul.

er is in Syrië geen justitie die bewijzen door speelt (kan spelen) naar de B justitie. ... er is dus m.i. geen enkel juridisch houdbaar bewijs tegen gelijk welke Syrië-psychopaat.

Alléé......dan toch verwelkomen?......met alles er op en er aan......En effe afwachten wat die "honderden" (onschuldige rode kruismedewerkers)(zoals onzen jejoen en zijn" fiere" papa den bontinck) zullen uitrichten in Belziekske .......!!En ja....Onze justitie....ook iets speciaals zeker !! hahaha !!...En de "die "in brussel.....hohohoho !!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be