![]() |
IS strijders verwelkomen bij terugkomst !
ww.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2197507/2015/01/28/Vervoort-tackelt-regering-Ook-nazi-s-namen-Joden-hun-Duitse-nationaliteit-af.dhtml
Bel(ziek)ske op zijn best.......Niet te geloven hier.......We zijn dus niet ver meer af dat we ( onze helden IS strijders ) op de luchthaven zullen verwelkomen met muziek en al !! Wat een" KRANKZINNGEN"zitten er daar in "den brussel" Het gaat hier snel berg af!!! (alléé t'is al zo ver) |
Is er niemand (bij staatsveiligheid ofzo) die zich afvraagt waarom ze die gasten l�*ten terugkomen?
|
Citaat:
De Europeanen gaan een nieuwe Holocaust veroorzaken, ziet U dat dan niet? Beef en sidder nu! |
Citaat:
|
Vervoort is een PSer, die denkt aan zijn kiesvee.
|
Blijkbaar moet men ook het verstand inleveren om Brussels MP te worden.
Als je een vergelijking maakt moet ze aan beide zijden kloppen, want anders ... jawel, klopt ze niet. Als hij de maatregel vergelijkt met nazi-praktijken, dan vergelijkt hij impliciet ook de strijders met de slachtoffers van de holocaust. ik weet niet of die laatste bevolkingsgroep daar zo gelukkig mee is. Voer voor het CGKR vanwege bagatellisering van de holocaust EN antisemitisme. :-) |
=> Ik zou zeggen, laat hem maar doen. Dat komt alleen maar zijn politieke tegenstanders ten goede. En het zal de negatieve mening van elk weldenkend mens over de PS nogmaals bevestigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar maken we ons toch druk over. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat de Vlamingen vergeleken worden met Nazis zijn we ondertussen gewend, maar ik vraag me wel af of onze Syriestrijdertjes wel gaan kunnen lachen met het feit dat ze vergeleken worden met een Jood.
|
Citaat:
ik zeg u : heel die 'stoere' harde aanpak is juridische flauwekul. er is in Syrië geen justitie die bewijzen door speelt (kan spelen) naar de B justitie. ... er is dus m.i. geen enkel juridisch houdbaar bewijs tegen gelijk welke Syrië-psychopaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be