![]() |
Bart de onwrikbare - Kristien Hemmerechts
Bron : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/op...chts/1.2221812
Citaat:
|
tl;dr
|
Citaat:
voor de poco's en dat steekt natuurlijk. |
Citaat:
|
Ik mis moslims die gematigd maar warm, vriendelijk en verdraagzaam, vredelievend en samenhorig, respectvol en democratisch, rechtvaardig enz. enz. zijn.
Anderzijds heb ik zo weinig contacten met de burgemeester van mijn gemeente, dat ik vooral van die functie iets anders verwacht dan wat ik verwacht van gezinsleden, familie, vrienden en buren. Zo iets meer van manager van het publieke domein en belastingscenten, regulator van het samenleven (gij zult niet vandalisme plegen, gij zult niet sluikstorten, ik bouw voor jou veilige straten op vlak van lokaal verkeer ... bla bla ...) Of wat ging dat wijf telkens doen op 't schoon verdiep, als ze eens goesting had ... vroeger, maar nu niet meer ? . |
Citaat:
De burgervader die voor iedereen zorgt en knuffelt, prachtige dromen. Maar de meeste dromen zijn bedrog. |
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar die obsessie ? Krijgt Kristien Hemmerechts in jouw ogen niet voldoende aandacht in de media zodat jij jezelf geroepen voelt om nog wat extra promotie voor haar op dit forum te maken ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Tevens ben ik een Antwerpenaar, net als zij, waardoor ik hier allicht iets meer belang aan hecht dan mensen van buiten Antwerpen. Overigens is dit de eerste keer dat ik iets van deze schrijfster op dit forum post... Ik denk dat u de definitie van het woord 'obsessie' eens moet opzoeken vooraleer het te gebruiken. |
Zucht. En de andere steden waar de para's (overdreven) worden ingezet dan?
|
Waarschijnlijk te dom om patatten te schillen, en dan maar wat braken uit verveling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De roman is dood. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be