![]() |
In welke volgorde kleedt u zich aan? (enkel voor mannen)
U bent alleen thuis. U komt uit bad en het is frisjes in de badkamer. Vijf kledingstukken liggen voor u klaar: een broek, een onderbroek, een onderhemd, sokken en een truitje. In welke volgorde trekt u deze kleren aan?
Opgelet: probeer uw antwoord spontaan te bedenken zonder naar de poll te kijken. Neem desnoods eerst een douche of een bad. Vul daarna de poll in. |
Onderhemd?
Zijn er echt nog mensen die onderhemden dragen? Nu ja, bedienden waarschijnlijk. |
andere : onderbroek...sokken....broek
en dan een hemd (en trui als 't koud is)...Ik ga toch niet buiten zonder bovenste kleding....maar blijkbaar waren die 4e en 5e kledingstukken teveel voor die poll. |
Onderbroek, T-hemd met lange mouwen, spijkerbroek, blouse, trui of hemd, sokken en schoenen of laarzen.
In de winter nog een spijkerjasje onder mijn leren of suede jack. |
Citaat:
|
Schande! De vrouwen worden in deze draad gediscrimineerd. Ik heb veel zin om tien keer na elkaar op het rode driehoekje te klikken :evil:
|
Citaat:
Idd een schande dat wij, vrouwen, gediscrimineerd worden. Was het nu zo moeilijk om de opties: onderbroek, bh, blouske, rok/broek en kousen erbij te zetten? GGGGrrrrrrrrrrr. Ik stel voor dat we elk 20 keer op het driehoekske drukken. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik slaap met mijn kleren aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onderlijfje Sokken Hemd of pull Broek Schoenen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be