![]() |
1 fles olie, 1 pak spaghetti, Frosties, 1 pot confituur, 1 pak melk, tomatensaus ..
.. enz. enz. = de voedingswaren* die ik nu gratis 1x per maand bij het Ocmw mag afhalen .. :-):-):-) Ik ben content :-) Er wordt goed voor mij gezorgd :-)
En ik mag binnenkort ook voordelig bij het sociaal winkeltje boodschapjes gaan doen .. Is dat nu niet goed :-) ^_____^ *Het betreft EU-goederen via de BIRB (Belgisch Interventie- en Restitutiebureau). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen ik was aangenaam verrast :-) eigenlijk had ik veel eerder bij het Ocmw moeten zijn, al zeg ik het zelf :-)
|
Is dat niet 1X per week?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ooit eens 'n iemand gekend die in zo'n voedsel-bedelingsbank-dings werkte en voedsel uitdeelde. Wist je dat je - met 't laagste inkomen - ook recht hebt op 'n bepaald bedrag/jaar voor ontspanning, zoals; film, musea, pretpark etc... ook verschillend van gemeente tot gemeente, in de ene gemeente heb je 'n forfaitair bedrag, andere gemeente gewoon je ticketje(s) afgeven. Als je 't niet zelf vraagt, zal niemand 't je komen vertellen. Zo zijn er vast nog meer zaken waar je recht op hebt. Anderen maken er wel gebruik van, de meesten weten 't allemaal niet eens. |
|
Citaat:
Idem voor Frosties... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heeft een gunstig effect op de psyche en moraal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals: je zit op internet. Je hebt duidelijk niet alles gedaan om in mijn ogen "needy" genoeg te zijn. Maar soit. Kern van de zaak is: cornflakes en chocopasta zijn in mijn ogen gezond noch deel uitmakend van een gebalanceerd dieet voor iemand die op overlevingsniveau zit. |
Citaat:
Net zomin als de mensen in de zaal trouwens. Of jij. |
Citaat:
Goede tactiek. Als er dwangarbeid bestond. Voor luiwanessen die je nadien tot niets kunt verplichten, vind ik het maar magertjes. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be