![]() |
Para's zijn de crème de la crème van onze mannelijke bevolking
Het is werkelijk een genot om deze mannen in het straatbeeld te zien.
Gezond, fit, afgetraind, weerbaar en gedisciplineerd (wat een contrast met die wufte beta burgertrutten die je doorgaans ziet slenteren). Ik vind het positief dat deze mannen eindelijk ingezet worden ten bate van de binnenlandse veiligheid. Dat zouden ze veel vaker moeten doen. Daarom bij deze een warme oproep: Graag vaker en méér para's op straat. En liefst met méér bevoegdheden (identiteitscontroles bijvoorbeeld). Dank u. |
Citaat:
![]() kleine stiekemerd... |
Para's zijn er om in oorlogstijd de veiligheid te garanderen. We zijn niet in oorlog, maw weg ermee en snel.
|
Citaat:
Hun leuze "Onvoorwaardelijke trouw aan het korps" lijkt mij anders niet zo "gezond". Vooral dat "onvoorwaardelijk", dan. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien denk ik niet burgerlijk genoeg, dat kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen moeten geen robotten te zijn/worden die dmv knopjes moeten aangestuurd worden. |
![]() |
Ts is niet zo van het nadenken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze durven niet meer aan de scholen staan maar deze morgen in Diksmuide waren ze wel parkeerboetes aan het uitschrijven ...... Voor onze veiligheid de para's, voor onze boetes de flikken zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Wat hij vertelt is méér dan juist. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat ze ook kogels mee gekregen hebben en mogen schieten? Van onze politie onthoud ik enkel dat ze zich barikaderen in hun burelen en dat buiten komen behalve voor parkeerbonnen te schrijven te gevaarlijk is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be