Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dewever : "Deze regering kan niet verder" (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213792)

demonen 31 januari 2015 14:10

Dewever : "Deze regering kan niet verder"

De Wever wil een dringend gesprek met Peeters, want anders kan de regering niet verder.
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...hiervoor.dhtml

Deze regering haalt eind maart niet.
Het probleem ligt niet bij Peeters, Beke is nog veel feller, maar bij het feit dat deze regering veel te rechts is voor de tsjeven.

Zipper 31 januari 2015 14:12

De Wever eist blijkbaar onvoorwaardelijke trouw zoals Thuleander zijn paracommando's.

circe 31 januari 2015 14:17

Met een warm en koudblazende windmolen in de regering kan je inderdaad niet verder.

SMI94 31 januari 2015 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7524027)
Met een warm en koudblazende windmolen in de regering kan je inderdaad niet verder.

tiens, ik dacht dat die burgemeester van Antwerpen was en niet in de regering zat... Silly me!

Thuleander 31 januari 2015 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7524017)
De Wever eist blijkbaar onvoorwaardelijke trouw zoals Thuleander zijn paracommando's.

Jij lijkt precies een groot probleem te hebben met het begrip 'trouw'.

Vette Pois(s)on 31 januari 2015 14:20

kris potte pis potteke kak almenak

circe 31 januari 2015 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 (Bericht 7524028)
tiens, ik dacht dat die burgemeester van Antwerpen was en niet in de regering zat... Silly me!

Peeters bekritiseert toch niet enkel het beleid van Antwerpen, maar toch ook dat van de regering? En de partijvoorzitter van de grootste regeringspartij is toch De Wever? Of vergis ik me... silly me!

Zipper 31 januari 2015 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7524029)
Jij lijkt precies een groot probleem te hebben met het begrip 'trouw'.

Ja, trouw zweren lijkt mij meer iets voor in een sekte

MultiMAN 31 januari 2015 14:30

CD&V voert oppositie binnen haar eigen regering tegenover de draconische maatregelen die NVA invoert. Niks mis mee.

lamenielachen 31 januari 2015 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door demonen (Bericht 7524016)
De Wever wil een dringend gesprek met Peeters, want anders kan de regering niet verder.
http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...hiervoor.dhtml

Deze regering haalt eind maart niet.
Het probleem ligt niet bij Peeters, Beke is nog veel feller, maar bij het feit dat deze regering veel te rechts is voor de tsjeven.

Niet veel te rechts maar den Bart laat niet met zich tsollen door dat tjeven gekonkelfoezel. Waarbij Beke dan nog min of meer zegt wat hij denkt.
Peeters steekt eerder messen in de ruggen van zijn politieke tegenstanders en heeft de mooiste smile als hij er voor staat.

circe 31 januari 2015 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 7524050)
Niet veel te rechts maar den Bart laat niet met zich tsollen door dat tjeven gekonkelfoezel. Waarbij Beke dan nog min of meer zegt wat hij denkt.
Peeters steekt eerder messen in de ruggen van zijn politieke tegenstanders en heeft de mooiste smile als hij er voor staat.

Peeters is gewoon gefrustreerd omdat hij geen prime minister mocht worden en dingeske wel Europees commissaris.

Zipper 31 januari 2015 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7524052)
Peeters is gewoon gefrustreerd omdat hij geen prime minister mocht worden en dingeske wel Europees commissaris.

dat was wel een flater van formaat van de cd&v, aangezien er nauwelijks burgers zijn die zich iets van Europa aantrekken. Ze hadden voor het premierschap moeten gegaan zijn.

SMI94 31 januari 2015 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 7524036)
Peeters bekritiseert toch niet enkel het beleid van Antwerpen, maar toch ook dat van de regering? En de partijvoorzitter van de grootste regeringspartij is toch De Wever? Of vergis ik me... silly me!

Wat heeft het beleid van Antwerpen hier nu mee te maken? Dat Dewever zich een keer moeit met hetgene waar hij wél bevoegdheid over heeft, zijnde Antwerpen.

Je zou toch godverdomme wel verwachten dat Jambon (minister van binnenlandse zaken) of Vandeput (minister van defensie) mans genoeg zijn om zélf te reageren op die stoot van Peeters?! Nenee, het burgemeesterke van Antwerpen zal die taak wel op zich nemen en boude uitspraken doen over het feit of de regering nog wel verder kan bestaan... En als hij zich dan moeit in naam van 'partijvoorzitter', dat hij dan een gesprek aanvraagt met Beke. Peeters heeft zich 0,0 te verantwoorden tegenover BDW.

Thuleander 31 januari 2015 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7524041)
Ja, trouw zweren lijkt mij meer iets voor in een sekte

Of voor mensen die nog ergens in geloven.

Zou het misschien kunnen dat 'trouw' zo'n vies word is voor de moderne burgertrut omdat die in niks meer gelooft?

lamenielachen 31 januari 2015 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7524058)
dat was wel een flater van formaat van de cd&v, aangezien er nauwelijks burgers zijn die zich iets van Europa aantrekken. Ze hadden voor het premierschap moeten gegaan zijn.

De volgende verkiezingen kunnen we afrekenen met die poenpakkers die het land en de economie saboteren.
Mijn naam is haas en ik weet van niets zal niet meer helpen .....

Den Duisteren Duikboot 31 januari 2015 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7524066)

Zou het misschien kunnen dat 'trouw' zo'n vies word is voor de moderne burgertrut omdat die in niks meer gelooft?

Sommige moslimjongeren schijnen nog ergens in te geloven. Laten we daar massaal een voorbeeld aan nemen.

Vette Pois(s)on 31 januari 2015 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7524075)
Sommige moslimjongeren schijnen nog ergens in te geloven. Laten we daar massaal een voorbeeld aan nemen.

man man man man .....

miserie miserie

Zipper 31 januari 2015 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 7524066)

ergens in geloven betekent nog niet dat je als hersenloze volgelingen, onvoorwaardelijke trouw moet zweren aan één of andere leider of goeroe.

TV-verslaafde 31 januari 2015 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 7524079)
ergens in geloven betekent nog niet dat je als hersenloze volgelingen, onvoorwaardelijke trouw moet zweren aan één of andere leider of goeroe.

Waarom denk je dat "verraad" als een doodzonde wordt aangezien ?

Lukkas 31 januari 2015 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 7524075)

Met allah zijn wij geen stap vooruit, maar 100 stappen achteruit.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be