Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wat met het links-kapitalistisch establishment als het Blok de macht overneemt? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21380)

Darwin 5 oktober 2004 12:57

Wat met het links-kapitalistisch establishment als het Blok de macht overneemt?

Wat gebeurt er als het Blok over enkele jaren de macht overneemt?

Wat gaan we dan doen met degenen die de huidige problemen hebben veroorzaakt, bewust hebben gecreëerd en hebben gecontinueerd?

Wat doen we dan met degenen die gezorgd hebben dat zij ongestoord hebben kunnen genieten van de lusten van de "multiculturele samenleving" terwijl ze zo vakkundig de lasten ervan op de onderste lagen van de bevolking hebben afgewenteld?

Wat doen we dan met deze kolonisatoren van het eigen volk?

CutTheCrap 5 oktober 2004 13:07

dwangarbeid in dienst van de gemeenschap lijkt mij het beste idee. Ze kunnen beginnen met een grote schoonmaak te beginnen in de multikul wijken waar ze zo fier op zijn.

Geertje 5 oktober 2004 13:09

De zware subsidies die naar hun gaan stopzetten, zodat ze ook eens moeten gaan werken voor hun geld.

Griffin 5 oktober 2004 13:10

Zeker dat je dit niet in je subforumpje had moeten posten? :P Serieuze politiek hier eh zeg, amaai :roll:

Bhairav 5 oktober 2004 13:15

Die worden dan ook anarchistisch en gaan drugs pakken. Wedden dat het her veel zullen zijn? Ik heb tijdens het smoren al veel de toekomst gezien...

VlaamseBelg 5 oktober 2004 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Darwin

Wat gaan we dan doen met degenen die de huidige problemen hebben veroorzaakt, bewust hebben gecreëerd en hebben gecontinueerd?

Wat doen we dan met degenen die gezorgd hebben dat zij ongestoord hebben kunnen genieten van de lusten van de "multiculturele samenleving" terwijl ze zo vakkundig de lasten ervan op de onderste lagen van de bevolking hebben afgewenteld?

Over wie spreken we dan specifiek?

Flippend Rund 5 oktober 2004 13:24

Citaat:

Niks. Het zal hier zo'n paradijs zijn dat de lage behoefte aan wraak spontaan zal verdwijnen.

Herr Flick 5 oktober 2004 13:40

Echte revolutionairen houden natuurlijk graag enkele guilotineersesies of een paar executies, maar aangezien wij beschaafde mensen zijn, zullen we het maar bij een paar uitstekende Cartoons houden zeker ?

Laten wij bidden voor hun zieleheil, extreeme luiheid wordt immers bestraft met een enkel ticketje Hel, ... (Als we Dante mogen geloven, ;-) )

Bhairav 5 oktober 2004 13:45

Ik ben involutionair.

Tegendradigaard 5 oktober 2004 14:07

scherp het mes van de guillotine...

Peace 5 oktober 2004 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Ik ben involutionair.

ORDINAIR in je uitspraken zul je bedoelen.

Bhairav 5 oktober 2004 14:19

Ja, want er zijn er VEEL zoals mij. Dus ge hebt een beetje gelijk.

Tegendradigaard 5 oktober 2004 14:20

is die slechte lading coke nu nog nie op ?

JoeQpublic 5 oktober 2004 14:21

Andere zondebokken zoeken, zeker?

't Zijn blijkbaar weer goei medicamenten vandaag, Darwin.

Flippend Rund 5 oktober 2004 14:26

Wat betekent involutionair? :oops:

Bhairav 5 oktober 2004 14:28

Ik bedoelde hiermee: archaic revival.

Tegendradigaard 5 oktober 2004 14:33

'k wou soms dat ik legionair was ...

snoodaard 5 oktober 2004 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Over wie spreken we dan specifiek?

De sociaal asistenten,godsdienstleraars,beroepsdoppers,junkie s op het ocmw,vet betaalde theaterakteurs,straathoekwerkers...

ancapa 5 oktober 2004 18:32

Citaat:

de crisis doen betalen :roll:

ancapa 5 oktober 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
De zware subsidies die naar hun gaan stopzetten, zodat ze ook eens moeten gaan werken voor hun geld.

3,6 miljard euro... het gat in de begroting :idea:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be