![]() |
Ocharme...
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150...79f54c6d3edbd0
Citaat:
En hoe gaan we dat oplossen? Door die kankerplaatsen in onze maatschappij weg te snijden? Neen, we kunnen enkel zeggen: we weten van niets! We gaan dat oplossen door nog meer geld aan die lieden en hun omgeving te slijten. Waarvoor dienen de belastingen van de hier werkende mensen anders voor? Bedankt voor de beloofde multiculturele verrijking! We zouden het niet anders meer willen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit ervaring op dit forum weet ik dat iemand als Andev het liefst heeft dat alles bij het oude blijft. Loki. Waar haal je het lef vandaan te spreken in naam van Andev ? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Kinderbijslag heeft niets met opvoeding gemeen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je weet toch dat de pastoors op de loonlijst staan van het departement justitie. |
Citaat:
|
Citaat:
Vooraleer onze maatschappij volledig ontwricht is moet men dringend die elementen opsporen die in onze maatschappij even goed passen als een vos in een kippenhok en die buitenwerken! Las zojuist een artikel over een klasje in een atheneum waar de leerlingen bijna allemaal de leraar geschiedenis willen doen ontslaan omdat hij durfde beweren dat aanslagen enz niet goed te praten zijn, voor welke reden ook! Terwijl bepaalde leerlingen lieten verstaan dat ze graag de hand zouden drukken van die helden! Een leerling die de petitie van die ingevoerde klootzak.... niet wilde ondertekenen werd achteraf in elkaar geslagen met een baseballknuppel! Maar... ze zijn hier geboren en ze zijn hier opgegroeid??? Oh ja? Van ratten kun je dat ook zeggen... |
Citaat:
Op voorwaarde dat ze iets positief meebrengen voor onze gemeenschappen en dat moeten we zeker niet zoeken in de ons opgelegde multicul, alle prietpraat ten spijt! Je kunt dagelijks halve en hele kranten vullen met de miserie van allerlei soort die we daardoor op ons dak krijgen! Over de positieve kanten valt echter zeer weinig te zeggen! Noem er maar eens een paar op!Er is trouwens al een onderwerp daarover op dit forum opgestart een tijdje geleden en naar ik me herinner heeft dat niet veel opgebracht! Om eventjes op jou zin terug te komen: indien het gaat over nieuwe maar negatieve evoluties heb ik liever dat het bij het oude blijft voor wat dat gedeelte betreft! Nogal vanzelfsprekend zeker! En waarom zou Loki niet mogen inspelen op wat ik al dan niet denk en beweer? Iedereen mag reageren op iedereen dacht ik... Voorlopig komen er nog geen "cartoonreacties" als er eens iets staat dat bepaalde leden van bepaalde bevolkingsgroepen niet aanstaat! Voorlopig... |
Citaat:
"Hier geboren worden" heeft niets te betekenen, hier passen in onze maatschappij, daar gaat het om. Wetten worden gemaakt, wetten worden afgeschaft of aangepast volgens de noodzaak daartoe: tijd om er aan te beginnen! |
Citaat:
Stel daar de islam tegenover, die zijn precies nog altijd of weeral in hun bloeiperiode en dat is dus het laatste dat wij hier op onze nek moeten krijgen! Alle hypocrisie over de zogezegde "godsdienstvrijheid" ten spijt! Want die denken daarbij enkel aan zichzelf, al de anderen zijn "ongelovige honden". Waarom hebben ze het dan niet over "godsdienstvrijheid"? |
Citaat:
|
Citaat:
waarvoor dank. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be