![]() |
Knack: Yasmine Kherbache neemt ontslag als Antwerps fractieleider SP.A
Citaat:
|
Misschien maakt ze zich klaar om een gooi te doen naar het voorzitterschap?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haar lidmaatschap v. Mouvement X zal haar geen deugd gedaan hebben.
|
Citaat:
http://joodsactueel.be/2014/10/22/sp...hap-steunen/;-) |
Omdat ze niet tegen Bart op kan, men voelt bij de SP.A nu al de bui hangen voor 2018, in Antwerpen.
|
Citaat:
|
Je kunt zoveel mensen omwille van hun afkomst omhoog katapulteren als je wil, incompetentie komt altijd bovendrijven.
|
Citaat:
|
Wraakgodin Yasmine werd door oppergod Elio na het njet van niet slaafs en gedwee volgzame Bart in 2011 met al haar banbliksems naar de afvalligen uit Antwerpen gestuurd om daar zoveel mogelijk ambras te maken zodat sommigen toch zouden gaan twijfelen aan de bekwaamheid van die onverlaat die het aangedurfd had de almacht van de kaviaargoden van de PS te willen breken.
|
Citaat:
|
Een IS strijder zou wel op z'n plaats zijn binnen die strekking.
|
Citaat:
Ze zit alleen in de verkeerde partij :lol: , en ze heeft nu 2 jaar theatraal oppositie gevoerd om de oppositie. Dat heeft niet gewerkt, ik vermoed dat het mens opgebrand is. |
Een klein stap in de goede richting zou ik het niet noemen, maar in elk geval een stap weg van één van de vele slechte richtingen.
|
Citaat:
|
Wat ben ik teleurgesteld in mijn forumgenoten. Zo'n mooie kans om wat na te trappen of haar graf onder te pissen. En het blijft allemaal zo beschaafd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be