Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Rottende autowrakken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213870)

The Syndrome 2 februari 2015 19:54

Rottende autowrakken

Wat ik beu ben zijn rottende autowrakken , dat staat maanden in mijn buurt , niet dat ik er parkeerplaats door verlies , maar bij de minste pletsbui loost dat olie , wellicht zijn de batterij en de radiator ook al aan het lekken .
Erg gezond is dat niet .
Bel ik naar de lokale politie , geen 101 , geen dringende oproep , "dit is de politie blijft u eventjes aan de lijn " .
12 minuten .
Rij ik naar de politie , 8 minuten rijden , gaat daar een pipo voor mij binnen , 10 oorbellen , 20 piercings , die zal ook niet gevraagd zijn als getuige, 20 minuten kwijt door dat kalf .
Doe ik mijn verhaal , die stinkende wrakken staan er nog .
Heb je ooit .

Derk de Tweede 2 februari 2015 20:31

Lekker kaalplukken!

The Syndrome 2 februari 2015 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 7526698)
Lekker kaalplukken!

Er valt niets meer te plukken .
Tenzij aan die duistere die voor mij was , maar oorbellen en piercings interesseren mij niet .
Alsmede lekkende banden , geschaafd koetswerk en kapotte autospiegels .
Maar je kijkt er wel naar en trapt er in .

BigF 3 februari 2015 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7526663)
Wat ik beu ben zijn rottende autowrakken , dat staat maanden in mijn buurt , niet dat ik er parkeerplaats door verlies

Kortom, zo erg is het niet.

Citaat:

, maar bij de minste pletsbui loost dat olie
Je kan altijd proberen de regensensor af te sluiten.

Citaat:

, wellicht zijn de batterij en de radiator ook al aan het lekken .
Eenmaal leeg houdt dat vanzelf op.

Citaat:

Erg gezond is dat niet .
Zou een stilstaande auto echt ongezonder zijn dan een rijdende?

Citaat:

Bel ik naar de lokale politie , geen 101 , geen dringende oproep , "dit is de politie blijft u eventjes aan de lijn " .
12 minuten .
Tsja, je geeft zelf aan dat het niet dringend is. Dan vind ik 12 minuten nog vrij snel.

Citaat:

Rij ik naar de politie , 8 minuten rijden , gaat daar een pipo voor mij binnen , 10 oorbellen , 20 piercings , die zal ook niet gevraagd zijn als getuige, 20 minuten kwijt door dat kalf .
Iets vroeger vertrekken de volgende keer dus.

Citaat:

Uw verhaal was waarschijnlijk te mooi. De flikken doen niks in de hoop dat u uw verhaal nog eens komt vertellen. Tip; werk niet met cliffhangers.

Citaat:

Heb je ooit .
Heb ik ooit wat?

Skobelev 3 februari 2015 12:43

de fik er in?

reservespeler 3 februari 2015 12:46

Citaat:

Wat ik beu ben zijn rottende autowrakken , dat staat maanden in mijn buurt , niet dat ik er parkeerplaats door verlies , maar bij de minste pletsbui loost dat olie , wellicht zijn de batterij en de radiator ook al aan het lekken .
Erg gezond is dat niet .
12 minuten .
Heb je ooit .

Gewoon een briefje sturen naar het gemeentebestuur, het zal rap opgelost zijn.

reservespeler 3 februari 2015 12:47

Citaat:

Erg gezond is dat niet .
12 minuten .
Heb je ooit .

Het feit dat je dit hier post onder K&K geeft al aan hoe belangrijk je het zelf vindt.

The Syndrome 3 februari 2015 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7527361)
Tsja, je geeft zelf aan dat het niet dringend is. Dan vind ik 12 minuten nog vrij snel.
Heb ik ooit wat?

Ooit w

The Syndrome 3 februari 2015 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 7527361)
Heb ik ooit wat?

Ooit wat , dat ge mij niet begrijpt .
Na 12 minuten gooide ik de telefoon toe , ze namen zelfs niet op .
Vandaag weer gehageld alhier ligt hier weer een olievlek tussen de pekel van de gemeentediensten .
Punt is dat ik geen punt heb , in principe mag je je auto laten staan zolang je wil .
Stel , ik leg een collectie oldtimers aan , 200 stuks , ik zet ze op een plaats waar je niet betalend permanent mag parkeren , na een jaar zijn ze meer waard en bingo .
En niemand uit de buurt kan parkeren en moet dagelijks door het lekkend gif van mijn auto's paraderen .
Heb je ooit .

Mambo 4 februari 2015 00:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7527771)
Ooit wat , dat ge mij niet begrijpt .
Na 12 minuten gooide ik de telefoon toe , ze namen zelfs niet op .
Vandaag weer gehageld alhier ligt hier weer een olievlek tussen de pekel van de gemeentediensten .
Punt is dat ik geen punt heb , in principe mag je je auto laten staan zolang je wil .
Stel , ik leg een collectie oldtimers aan , 200 stuks , ik zet ze op een plaats waar je niet betalend permanent mag parkeren , na een jaar zijn ze meer waard en bingo .
En niemand uit de buurt kan parkeren en moet dagelijks door het lekkend gif van mijn auto's paraderen .
Heb je ooit .

Als je 200 nr platen hebt voor op de openbare weg zou dat nog kunnen.
Echter er zijn wetten tegen auto's die langer dan 24 uur op dezelfde plek blijven staan.

cookie monster 4 februari 2015 01:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 7527425)
de fik er in?

Waarom de Fik zo hard laten lijden ?? 8O ;)
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

BigF 4 februari 2015 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Syndrome (Bericht 7527771)

Goei plan, al moet je wel zorgen dat je al die wagens inschrijft, verzekert en er op tijd mee naar de keuring bent geweest.
En hopen dat je collectie op dat jaar meer waard geworden is natuurlijk. Oldtimers stockeer je overigens beter binnen als je wil dat hun waarde stijgt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be