![]() |
Rottende autowrakken
Wat ik beu ben zijn rottende autowrakken , dat staat maanden in mijn buurt , niet dat ik er parkeerplaats door verlies , maar bij de minste pletsbui loost dat olie , wellicht zijn de batterij en de radiator ook al aan het lekken .
Erg gezond is dat niet . Bel ik naar de lokale politie , geen 101 , geen dringende oproep , "dit is de politie blijft u eventjes aan de lijn " . 12 minuten . Rij ik naar de politie , 8 minuten rijden , gaat daar een pipo voor mij binnen , 10 oorbellen , 20 piercings , die zal ook niet gevraagd zijn als getuige, 20 minuten kwijt door dat kalf . Doe ik mijn verhaal , die stinkende wrakken staan er nog . Heb je ooit . |
Lekker kaalplukken!
|
Citaat:
Tenzij aan die duistere die voor mij was , maar oorbellen en piercings interesseren mij niet . Alsmede lekkende banden , geschaafd koetswerk en kapotte autospiegels . Maar je kijkt er wel naar en trapt er in . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
de fik er in?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na 12 minuten gooide ik de telefoon toe , ze namen zelfs niet op . Vandaag weer gehageld alhier ligt hier weer een olievlek tussen de pekel van de gemeentediensten . Punt is dat ik geen punt heb , in principe mag je je auto laten staan zolang je wil . Stel , ik leg een collectie oldtimers aan , 200 stuks , ik zet ze op een plaats waar je niet betalend permanent mag parkeren , na een jaar zijn ze meer waard en bingo . En niemand uit de buurt kan parkeren en moet dagelijks door het lekkend gif van mijn auto's paraderen . Heb je ooit . |
Citaat:
Echter er zijn wetten tegen auto's die langer dan 24 uur op dezelfde plek blijven staan. |
Citaat:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol: |
Citaat:
En hopen dat je collectie op dat jaar meer waard geworden is natuurlijk. Oldtimers stockeer je overigens beter binnen als je wil dat hun waarde stijgt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be