Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Arabische lente (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=220)
-   -   De wreedheid van IS kent geen grenzen - Part 6989 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=213916)

Nierika 4 februari 2015 00:41

De wreedheid van IS kent geen grenzen - Part 6989

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-worden.dhtml

De man lijkt me dan ook nog eens bejaard te zijn. Ze gooien hem zeven verdiepingen naar beneden, checken zijn toestand, en als ze merken dat hij het overleefd heeft, wordt hij doodgeslagen -en gestenigd.

Nu, de lui die daar beneden rond zijn zieltogend lichaam staan, lijken me niet bepaald strijders.

Ik begin me stilaan af te vragen...

De meesten die IS zagen afkomen, zijn op de vlucht geslagen of vermoord.

Zou het écht een groot verlies zijn voor de mensheid mocht het gebied dat onder controle van IS staat stelselmatig worden plat gebombardeerd tot er geen steen meer recht staat?

Nietzsche 4 februari 2015 00:44

Ook hoe die gast eerst nog gaat kijken hoe het met hem gaat...........:rofl:

Pericles 4 februari 2015 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7528330)

De man lijkt me dan ook nog eens bejaard te zijn. Ze gooien hem zeven verdiepingen naar beneden, checken zijn toestand, en als ze merken dat hij het overleefd heeft, wordt hij doodgeslagen -en gestenigd.

Nu, de lui die daar beneden rond zijn zieltogend lichaam staan, lijken me niet bepaald strijders.

Zou het écht een groot verlies zijn voor de mensheid mocht het gebied dat onder controle van IS staat stelselmatig worden plat gebombardeerd tot er geen steen meer recht staat?

Hier is de heimelijke steun voor IS al enorm , wat moet het ginder dan niet zijn.
Inderdaad , geen groot verlies, eerder een zegen.
Er zal "randschade" zijn maar heel weinig denk ik.

zonbron 4 februari 2015 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 7528566)
Hier is de heimelijke steun voor IS al enorm , wat moet het ginder dan niet zijn.
Inderdaad , geen groot verlies, eerder een zegen.
Er zal "randschade" zijn maar heel weinig denk ik.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 7528456)

de vuile muilekoek 4 februari 2015 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 7528330)

Blijkbaar gaan ze het liever zijn gangs laten gaan.... en de planeet tot de hel laten worden...geen kat die er om in zit ...:roll::roll:

Klein Licht 4 februari 2015 10:07

De Amerikanen hebben niet alleen Duitsland platgebombardeerd

Ze hebben ook dorpen in Limburg gebombardeerd om met de stenen wegen te verstevigen

En hebben zowat al hun burgers die er een beetje Japans uitzagen in concentratiekampen gestoken

Leren uit de geschiedenis lijkt me hier dus niet gepast

Pericles 4 februari 2015 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Je Moslimvriend (Bericht 7528609)
Hebt u bewijzen voor een heimelijke steun? Waaruit leid u dat af?

Beste mededemens, hoe ziet u dat er een heimelijke steun is voor IS

Hebt u "tastbare" bewijzen? Jij moet echt opletten want dit is echt gevaarlijk wat je doet, dit is een vorm van demonisering en ontmenselijking

Ja hoor , de plaatselijke gazettenverkoper werd zelfs gewaarschuwd, geen Charlie Hebdo of we slaan je winkel plat.
Hier in Leuven kweken ze wel goed , steevast eentje aan de hand , eentje in de koets en eentje in de buik . De al wat oudere kinderen dealen weet om de dop of de OCMW uitkering aan te vullen .
En echt waar met de kilo hé , al meerdere malen gezien op de hoek tussen de Strijdersstraat en de Tweewaterstraat.
Voor hen is het hier het paradijs. ;-)

poekieJ 4 februari 2015 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Je Moslimvriend (Bericht 7528611)
Laten we alstublieft leren uit de geschiedenis van Duitsland waarbij de bevolking ook de NAZIS hielp,

Hebben de Amerikanen ook Duitsland platgebombardeerd? NEEN

Sorry, maar haal geen voorbeelden aan als je er niets over weet.

Als er iets is wat de Amerikanen (en Britten) wél gedaan hebben is het gans Duitsland naar de steentijd gebombardeerd. Honderden steden zijn compleet met de grond gelijk gemaakt. Steden met waar 90, 95 of zelfs 98% van de bebouwing weggevaagd zijn, zijn géén verzinsel.

Op menselijk vlak kwamen daardoor 500.000 tot 600.000 Duitse burgers om. Om dat ook nog maar van ver te benaderen zou de coalitie zijn bombardementen danig moeten opschroeven. En het zullen tapijtbombardementen met honderden vliegtuigen tegelijk moeten zijn dan.

Gipsy 4 februari 2015 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Je Moslimvriend (Bericht 7528611)
Laten we alstublieft leren uit de geschiedenis van Duitsland waarbij de bevolking ook de NAZIS hielp,

Hebben de Amerikanen ook Duitsland platgebombardeerd? NEEN

Blijkbaar kent u uw geschiedenis niet goed. Onder andere het bombarderen van Dresden was echte oorlogscriminaliteit. Méér dan duizend Engelse en Amerikaanse bommenwerpers hebben Dresden plat gebombardeerd. Men heeft zelfs een systematische manier gebruikt van bombarderen om een alles verschroeiende vuurstorm te créeren die door de stad raasde.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be