![]() |
De wreedheid van IS kent geen grenzen - Part 6989
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...e-worden.dhtml
De man lijkt me dan ook nog eens bejaard te zijn. Ze gooien hem zeven verdiepingen naar beneden, checken zijn toestand, en als ze merken dat hij het overleefd heeft, wordt hij doodgeslagen -en gestenigd. Nu, de lui die daar beneden rond zijn zieltogend lichaam staan, lijken me niet bepaald strijders. Ik begin me stilaan af te vragen... De meesten die IS zagen afkomen, zijn op de vlucht geslagen of vermoord. Zou het écht een groot verlies zijn voor de mensheid mocht het gebied dat onder controle van IS staat stelselmatig worden plat gebombardeerd tot er geen steen meer recht staat? |
Ook hoe die gast eerst nog gaat kijken hoe het met hem gaat...........:rofl:
|
Citaat:
Inderdaad , geen groot verlies, eerder een zegen. Er zal "randschade" zijn maar heel weinig denk ik. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De Amerikanen hebben niet alleen Duitsland platgebombardeerd
Ze hebben ook dorpen in Limburg gebombardeerd om met de stenen wegen te verstevigen En hebben zowat al hun burgers die er een beetje Japans uitzagen in concentratiekampen gestoken Leren uit de geschiedenis lijkt me hier dus niet gepast |
Citaat:
Hier in Leuven kweken ze wel goed , steevast eentje aan de hand , eentje in de koets en eentje in de buik . De al wat oudere kinderen dealen weet om de dop of de OCMW uitkering aan te vullen . En echt waar met de kilo hé , al meerdere malen gezien op de hoek tussen de Strijdersstraat en de Tweewaterstraat. Voor hen is het hier het paradijs. ;-) |
Citaat:
Als er iets is wat de Amerikanen (en Britten) wél gedaan hebben is het gans Duitsland naar de steentijd gebombardeerd. Honderden steden zijn compleet met de grond gelijk gemaakt. Steden met waar 90, 95 of zelfs 98% van de bebouwing weggevaagd zijn, zijn géén verzinsel. Op menselijk vlak kwamen daardoor 500.000 tot 600.000 Duitse burgers om. Om dat ook nog maar van ver te benaderen zou de coalitie zijn bombardementen danig moeten opschroeven. En het zullen tapijtbombardementen met honderden vliegtuigen tegelijk moeten zijn dan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be