bembem |
4 februari 2015 22:59 |
Dikke hommeles met het Ocmw, pfff!
Nu dacht ik dat het (eindelijk) in orde was ivm. m'n leefloon daar nu ik geen werkloosheidsuitkering meer ontvang .. Wel nee, er is daar schijnbaar een klink in de kabel geslopen, want vandaag kreeg ik per aangetekende brief dat hun beslissing hieromtrent een leefgeld is van slechts 52€ in de maand, en dus niet de 817€ die ik normaal gezien zou ontvangen.
Ik begrijp er niets meer van, en ben echt gedegouteerd.
Waarom moet mij dat nu weer overkomen ... Kan ik nog zo vlug mogelijk beroep aantekenen in de hoop dat ze hun beslissing 'herzien' .. En in tussentijd kan ik huurachterstand beginnen oplopen :roll::roll:
Nee maar dit is niet meer normaal. Het liep al van in het begin scheef met die medewerkster die m'n dossier daar behandelt - want remember dat ze m'n second opinion ivm. dat geschil omtrent m'n aanvraag FOD gewoonweg had genegeerd, maar dat ze me (sorry voor de uitdrukking) zo'n coup de pute zou doen, had ik eerlijk gezegd niet verwacht ...
Enfin, het is dus morgen weer lekker over en 't weer hollen om m'n rechten als arme alleenstaande die nergens anders terecht kan, te doen laten gelden.
Het Ocmw zou er zijn als laatste vangnet voor mensen in nood zoals ik, en zie wat ze je aandoen, je nog verder in de put duwen en je van hot naar haar doen draven.
Ik heb er echt genoeg van! Moet ik dan echt dakloos worden, is dat hun betrachting??? Wel, dan zijn ze in ieder geval goed op weg. Bedankt N-VA!! :x:x:x:x:x:x !
|