![]() |
Iran buigt openlijk voor Israël
Iran: Israel sent us direct message asking for restraint in wake of Syria attack
Citaat:
Met deze bizarre propaganda stunt tracht Iran haar gezicht te redden, maar dat was een opdracht die gedoemd was tot falen. Toch bedank ik hun ministerie van propaganda voor de goede lach. |
Ik zou toch verwachten dat Israël het Syrische leger op het moment even met rust zou laten, om ze maar lekker tegen IS te laten vechten. Maar kennelijk zegt hun inlichtingendienst dat Assad nog steeds de grootste dreiging is.
Jammer, zou wel goed zijn voor Israël en Iran om eens soort van samen te werken. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is niet zo dat israël echt militaire operaties heeft in syrië; dat ze een konvooi met 6 terroristen waaronder leidinggevenden elimineert op 6 km van hun grens aan de golan lijkt me niet abnormaal. Die reden daar heus niet om tegen IS te vechten hee. Op de plaatsen waar hezbollah tegen IS vecht moeit israël zich totaal niet mee. Voor hen is dat het ideale scenario : laat hezbollah maar knokken met IS. Ondertussen heeft israël eer geen miserie met. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Zijn er israëlische troepen op syrisch grondgebied ? Ik dacht van niet toch. |
Citaat:
Dus ik begrijp ook niet goed waarom hij dat zegt. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be