![]() |
Vrt wil nieuws in perspectief plaatsen.
Citaat:
Is heel misschien nog geoorloofd dat we nieuws zelf in perspectief plaatsen? |
De VRT is voor bejaarden en linkse progressievelingen.
VTM is voor Jan met de pet Bijgevolg kies ik voor VTM |
Citaat:
|
Citaat:
Klootjesvolk dat van oordeel is dat een nieuwslezer bijzonder treurig moet kijken naar de camera als hij droevig nieuws brengt. Of die een politicus die commentaar komt geven geen enkele zinvolle vraag voorlegt en hem maar naar believen laat kwekken. |
Citaat:
Lang leve het internet en het forum Politics.be |
Citaat:
Björn Soenens is een bloedrode rakker, dat is overduidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou de mensen die een serieus nieuws - zeker internationaal nieuws, willen zien doorverwijzen naar bijvoorbeeld de tagesschau op de Duitse zenders.
Als je eerst naar "het Belgische nieuws" kijkt en dan naar de Duitse zenders dan lijkt het wel alsof je naar het nieuws van een andere planeet kijkt. |
Citaat:
8-) |
Citaat:
VRT biedt meerwaarde. Terecht. |
Citaat:
Ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst Vtm nieuws heb gezien, dat wil echter niet zeggen dat ik neerkijk op vtm kijkers. Wat de VRT zelf betreft, deze kan beter afgeschaft worden of opgesplitst, wat nu voorligt is echt niet de moeite om voor te betalen. |
Citaat:
De website www.deredactie.be. doet haar best. |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, ik hoop dat jij wel degelijk bijdraagt, hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=34 Ook al kijk ik nog weinig , heb overschot aan keuze :) Heb veel gezien en er van geleerd , maar .... Weinig interesseert me nog , wel: ITV , Film 4 , BBC , CBS Action :) Via internet zijn ALLE Vlaamse VTM-programma's 1 maand gratis , vanaf na de TV uitzending :) VRT , bwa , een-nieuws gaat ook via BVN :) Voor de rest , wat de VRT of zelfs VTM doet , ze doen maar op !! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be