Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoe moet het verder? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21406)

sloore 5 oktober 2004 17:16

Hoe moet het verder?

De laatse tijd is het echt een puinhoop in Belgie. Corrupte politiekers, muggezifterij, ruzies,..; en 100en andere dingen. Post die malfunctioneert(als eens de georoute in gent ervaren?) Hoe komt het dat kranten, andere media of de gewone mens in de straat dat eigenlijk allemaal blijft slikken?
P.S: waar zijn die 22 miljoen euro in Antwerpen naartoe? Zeg het maar als je het weet

CutTheCrap 5 oktober 2004 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sloore
De laatse tijd is het echt een puinhoop in Belgie. Corrupte politiekers, muggezifterij, ruzies,..; en 100en andere dingen. Post die malfunctioneert(als eens de georoute in gent ervaren?) Hoe komt het dat kranten, andere media of de gewone mens in de straat dat eigenlijk allemaal blijft slikken?
P.S: waar zijn die 22 miljoen euro in Antwerpen naartoe? Zeg het maar als je het weet

Volgens de multikuls en andere neo-communisten is het allemaal niet erg. We zijn nog steeds een welvarend land, dus is het niet erg nodig dat we een efficient bestuur hebben, de mensen verdienen nog genoeg om voldoende belastingen op te hoesten om het wanbeleid toe te dekken. We zakken wel op de ranglijst van welvarende landen, maar dat mag geen reden zijn om te stoppen met verspillen.
En die 22 mijoen in Antwerpen, dat moet je allemaal in perspectief zien aldus Patrik Janssens, het is gespreid over 10 jaar en is dus maar een goeie 2 miljoen per jaar. Een linkse multikul organisatie met aan het hoofd neo-communische potverteerders waar slechts 2 miljoen euro per jaar zomar verdwijnt is zeker niet slecht aldus de profeten van het profitariaat.

sloore 5 oktober 2004 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
Volgens de multikuls en andere neo-communisten is het allemaal niet erg. We zijn nog steeds een welvarend land, dus is het niet erg nodig dat we een efficient bestuur hebben, de mensen verdienen nog genoeg om voldoende belastingen op te hoesten om het wanbeleid toe te dekken. We zakken wel op de ranglijst van welvarende landen, maar dat mag geen reden zijn om te stoppen met verspillen.
En die 22 mijoen in Antwerpen, dat moet je allemaal in perspectief zien aldus Patrik Janssens, het is gespreid over 10 jaar en is dus maar een goeie 2 miljoen per jaar. Een linkse multikul organisatie met aan het hoofd neo-communische potverteerders waar slechts 2 miljoen euro per jaar zomar verdwijnt is zeker niet slecht aldus de profeten van het profitariaat.

Het gaat inderdaad rap bergaf. 6% meer werklozen en nog nooit zoveel faillesementen geweest. Wie had er nu ook alweer meer jobs beloofd?

Flippend Rund 5 oktober 2004 17:36

Doe zoals ik. Ik lees geen kranten meer, en ik kijk niet naar het nieuws. DHL en BHV, ik weet zelf amper waarover het gaat. Waarom moet je je een maagzweer ergeren aan dingen die je niet kunt veranderen? Ik ben blij als het schoon weer is. 8)

Stratcat 5 oktober 2004 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Doe zoals ik. Ik lees geen kranten meer, en ik kijk niet naar het nieuws. DHL en BHV, ik weet zelf amper waarover het gaat. Waarom moet je je een maagzweer ergeren aan dingen die je niet kunt veranderen? Ik ben blij als het schoon weer is. 8)

Ik wil dat ook wel, mijn hoofd in de grond steken, en mij van heel de politieke santenkraam niets meer aantrekken, ik zweer het, ik wil dat al jaren (motto op 1 januari 1994: "Politiek zegt niets over mij of mijn leven."), maar 't lukt me niet :oops:.
Ik heb zo'n vermoeden dat er hier wel meer mensen ronddwalen die in dat bedje ziek zijn.

Citaat:

Voorwaar zeg Ik u: Indien gij u niet verandert, en wordt gelijk de kinderkens, zo zult gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins ingaan.
-- Jezus Christus

Eén van mijn lievelingscitaten uit 'Jezus & Zijn Vriendjes'.
Als tiener heb ik het zelfs nog op muziek gezet, maar 't was geen al te beste compositie. Maar mijn Treurmars, daar bleef geen oog bij droog.

Peace 5 oktober 2004 21:47

Citaat:

Wij kunnen en wij zullen de dingen veranderen!

ICE-MAN 6 oktober 2004 02:05

Citaat:

je zou kunnen beginnen met de B naast je nummerplaat op je wagen te vervangen door een VL.............. da's al één stap in de goeie richting.... de rest volgt wel !:mrgreen:

voicelesscharlie 6 oktober 2004 04:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
je zou kunnen beginnen met de B naast je nummerplaat op je wagen te vervangen door een VL.............. da's al één stap in de goeie richting.... de rest volgt wel !:mrgreen:

Maar dan moet je weten waar je je auto parkeert.
Zo niet ,kapotte auto of geen auto meer. :evil:

ancapa 6 oktober 2004 06:38

Tijd Voor De Grote Kuis...

VlaamseBelg 6 oktober 2004 08:43

Citaat:

Het gaat inderdaad rap bergaf. 6% meer werklozen en nog nooit zoveel faillesementen geweest. Wie had er nu ook alweer meer jobs beloofd?

Iedereen heeft dat verkeerd begrepen, Verhofstadt bedoelde dat als hij klaar is met regeren, er maar "200000 jobs meer" zullen overblijven. Hij is toch goed bezig, niet?

Effe relativeren: Vroeger werd ons land ook niet zoveel beter bestuurd, en we zijn toch maar geraakt waar we zijn he. Een geluk dat de rest van de wereld ook geen hoogvliegers aan de top hebben, dan kunnen we nog mee.
Door Vlaanderen onafhankelijk te maken of door mensen over de grens te zetten lossen we het gros van onze problemen niet op hoor peace, zorg jij nu maar eerst dat je afstudeert en maak dan kennis met het echte leven voor je je politiek bewust gaat noemen. :-)

ICE-MAN 6 oktober 2004 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie
Maar dan moet je weten waar je je auto parkeert.
Zo niet ,kapotte auto of geen auto meer. :evil:

nog maar ééne keer last van gehad en wreed véél chance mee gehad, kerel die t'niet kon laten om een kras in mijn autodeur te trekken in de vorm van een B op de parking van den Basilix in Berchem.... op heterdaad betrapt.... mét getuigen... heb hem in t'frans uitgelegd dat het ofwel "les flics" ging zijn ofwel "seize mille balles pour une nouvelle portière" en hij heeft betaald gezien ik niet alléén was om hem ervan te overtuigen.....;-)

by the way....... k'heb die kras er kunnen uitsimoniseren en k'ben met een deel van die poen eens goed gaan eten met t'vrouwke:-D

jan hyoens 6 oktober 2004 10:00

Citaat:

aan de verkiezingsuitslagen te zien zijn er zo'n 75% van de Vlamingen met hetzelfde bezig! We moeten juist de Vlaming politiek bewuster maken!

Griffin 6 oktober 2004 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Tijd Voor De Grote Kuis...

't Amusement, en nodig je ons uit als je huis weer helemaal netjes is? ;)

Flippend Rund 6 oktober 2004 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
aan de verkiezingsuitslagen te zien zijn er zo'n 75% van de Vlamingen met hetzelfde bezig! We moeten juist de Vlaming politiek bewuster maken!

Voor mij is er geen alternatief. Het Vlaams Blok is me te xenofoob, en de andere Vlaamse partijen zijn stuk voor stuk de deurmat van de PS. Misschien moet ik zelf eens een partij starten.

VlaamseBelg 6 oktober 2004 10:19

Citaat:

Voor mij is er geen alternatief. Het Vlaams Blok is me te xenofoob, en de andere Vlaamse partijen zijn stuk voor stuk de deurmat van de PS. Misschien moet ik zelf eens een partij starten.

Nog een politiek weeskindje!

Pelgrim 6 oktober 2004 10:26

Linkse multikul, neo-communisten...

Ik zie het hier veelvulmdig passeren.

Nochtans voel ik mij als communist niet echt verbonden met die 'neo-communisten' waar op gedoelt wordt 8O

VlaamseBelg 6 oktober 2004 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Linkse multikul, neo-communisten...

Ik zie het hier veelvulmdig passeren.

Nochtans voel ik mij als communist niet echt verbonden met die 'neo-communisten' waar op gedoelt wordt 8O

Dat zijn maar woordjes die ze op de website van het Vlaams blok zijn tegengekomen, of hier hebben uitgevonden om mensen persoonlijk aan te kunnen vallen ipv een redelijk argument neer te schrijven.

Ik beweer niet dat vanuit rechtse kant nooit redelijke argumenten of zelfs voorstellen komen, of dat dat vanuit de linkse kant altijd gebeurt. Mensen die niet tegen hun ongelijk kunnen, of niet kunnen verdragen dat iemand anders een andere overtuiging heeft, komen van alle kanten.

Fieseler 6 oktober 2004 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Wij kunnen en wij zullen de dingen veranderen!

:thumbsup:
En die strijd begint hier und heute!
Nooit zullen wij versagen, want onze strijd is legitiem!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be