![]() |
Hoe moet het verder?
De laatse tijd is het echt een puinhoop in Belgie. Corrupte politiekers, muggezifterij, ruzies,..; en 100en andere dingen. Post die malfunctioneert(als eens de georoute in gent ervaren?) Hoe komt het dat kranten, andere media of de gewone mens in de straat dat eigenlijk allemaal blijft slikken?
P.S: waar zijn die 22 miljoen euro in Antwerpen naartoe? Zeg het maar als je het weet |
Citaat:
En die 22 mijoen in Antwerpen, dat moet je allemaal in perspectief zien aldus Patrik Janssens, het is gespreid over 10 jaar en is dus maar een goeie 2 miljoen per jaar. Een linkse multikul organisatie met aan het hoofd neo-communische potverteerders waar slechts 2 miljoen euro per jaar zomar verdwijnt is zeker niet slecht aldus de profeten van het profitariaat. |
Citaat:
|
Doe zoals ik. Ik lees geen kranten meer, en ik kijk niet naar het nieuws. DHL en BHV, ik weet zelf amper waarover het gaat. Waarom moet je je een maagzweer ergeren aan dingen die je niet kunt veranderen? Ik ben blij als het schoon weer is. 8)
_____________ Voorwaar zeg Ik u: Indien gij u niet verandert, en wordt gelijk de kinderkens, zo zult gij in het Koninkrijk der hemelen geenszins ingaan. -- Jezus Christus |
Citaat:
Ik heb zo'n vermoeden dat er hier wel meer mensen ronddwalen die in dat bedje ziek zijn. Citaat:
Als tiener heb ik het zelfs nog op muziek gezet, maar 't was geen al te beste compositie. Maar mijn Treurmars, daar bleef geen oog bij droog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo niet ,kapotte auto of geen auto meer. :evil: |
Tijd Voor De Grote Kuis...
|
Citaat:
Effe relativeren: Vroeger werd ons land ook niet zoveel beter bestuurd, en we zijn toch maar geraakt waar we zijn he. Een geluk dat de rest van de wereld ook geen hoogvliegers aan de top hebben, dan kunnen we nog mee. Door Vlaanderen onafhankelijk te maken of door mensen over de grens te zetten lossen we het gros van onze problemen niet op hoor peace, zorg jij nu maar eerst dat je afstudeert en maak dan kennis met het echte leven voor je je politiek bewust gaat noemen. :-) |
Citaat:
by the way....... k'heb die kras er kunnen uitsimoniseren en k'ben met een deel van die poen eens goed gaan eten met t'vrouwke:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
_______________ Wist u dat de Koran een gans hoofdstuk wijdt aan de verering van de heilige maagd Maria? -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2531 |
Citaat:
|
Linkse multikul, neo-communisten...
Ik zie het hier veelvulmdig passeren. Nochtans voel ik mij als communist niet echt verbonden met die 'neo-communisten' waar op gedoelt wordt 8O |
Citaat:
Ik beweer niet dat vanuit rechtse kant nooit redelijke argumenten of zelfs voorstellen komen, of dat dat vanuit de linkse kant altijd gebeurt. Mensen die niet tegen hun ongelijk kunnen, of niet kunnen verdragen dat iemand anders een andere overtuiging heeft, komen van alle kanten. |
Citaat:
En die strijd begint hier und heute! Nooit zullen wij versagen, want onze strijd is legitiem! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be