![]() |
Tobback officieel kandidaat om zichzelf op te volgen
Bron
Detail tekst: Citaat:
Mea maxima culpa ... |
Vreselijk slecht idee van tobback...
|
Vreselijk goed idee van tobback, hopelijk raakt hij terug verkozen. Zou een ideaal scenario zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou het verderzetten zijn van hetgeen al een tijdje bezig is. Laten we hopen dat hij erin slaagt om het tij niet te keren. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou dat nu zo zijn ???? :shocked!: |
Ik hoop dat hij het haalt met 51 procent van de stemmen.
Lekker schisma. Is dat leedvermaak ? Tuurlijk. De sossen zijn mijn politieke aartsvijanden, want communautair totaal tegendraads. Moderne sossen, dat gaat nog. Maar die worden de mond gesnoerd door de sossen van de jaren 1960 en vroeger. Ge kent ze wel: vuile muilen van de vakbonden en co. Gatlikkers van de PS. . . |
Moest ik in reservespeler of hypochonder hun schoenen staan zou ik ook hopen dat het tobback zal lukken. :-)
Om vergelijkbare motieven zat ik te supporteren voor benneke weyts toen die in zicht kwam als voorzitter van n-va. :mrgreen: |
Citaat:
Schrijf dat ergens op, en confronteer me er mee, als het zover zal zijn. Zelfs al is de huidige man in pole position een topper op alle nva-vlakken. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens hem alvast een vernederende score toe. |
Ik denk dat de man zelfs niet half beseft hoe het momenteel met de sossen is gesteld.
Maar ja, lekker veilig onder de vleugels van de kip met de gouden eieren. |
Ik hoop dat hij de dag van de voorzittersverkiezingen haalt, want hij ziet er ongelofelijk afgeleefd uit de laatste tijd.
|
Citaat:
Hoe bedoel je precies ? |
Als hij een beetje voeling heeft met de werkelijkheid, dan zet hij een stap opzij en steunt hij John Crombez.
Wat een zeilboot niet allemaal doet met de realiteitszin van een mens... |
Citaat:
|
Gezien ik de SPA een slechte toekomst toewens, steun ik vanzelfsprekend de kandidatuur van Tobback.
|
Citaat:
zal ze blijven verschrompelen als "succursale Nord "van de PS . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be