![]() |
Menstruatie en Humeur
Waarom hebben die wijven eigenlijk zo een dikkop als ze menstrueren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel is niet genoeg vandaag zo blijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk zijn WIJ het sterke geslacht hoor Troetelke! Ik zou graag den eerste vent zien terwijl hij menstrueert. Die roept gegarandeerd op zijn moeder! Die blijft gegarandeerd thuis van zijn werk. Die ligt kreunend in de zetel. ZEKER. Mannen zijn watjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
Ze faken gewoon als het hun past/uitkomt. Ze vinden het gras altijd wel ergens groener 'staan'. ![]() Vrouwen, het zijn en blijven rare wezens ... maar ik blijf ze om de één of andere duistere reden toch graag zien. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn anticonceptiemiddelen die goedkoper zijn! En hebt u eigenlijk iets tegen de natuurlijke gang van zaken? Trouwens, het zijn de mannen die hier zagen over het feit dat vrouwen menstrueren. Waarom eigenlijk? Omdat ze het hinderlijk vinden als ze zin hebben in seks? Tot hiertoe heb ik nog niet veel klachten van vrouwen gelezen in deze draad. |
Citaat:
|
Citaat:
Mannetjes denken alleen - meeste mannetjes toch- aan hun eigen "pleziertjes". Je hebt ook gelijk dat menstrueren de natuurlijke gang van zaken is. |
Citaat:
Da's lastig hé ... maar dat rechtvaardigt hun rotgedrag nog steeds niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be