Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   van je familie moet je het hebben ... :-( (https://forum.politics.be/showthread.php?t=214188)

bembem 9 februari 2015 11:53

van je familie moet je het hebben ... :-(

Onlangs vreesde ik dakloos te worden .. M'n moeder reageerde niet eens op m'n e-mail om hulp ... Dat mens heeft me in de tijd geadopteerd omdat ze absoluut een boeleke wou, en nu laat ze me stikken omdat ik niet aan haar verwachtingen van 'geslaagde in het leven' voldoe. Zolang m'n vader nog leefde was ze lief/speelde ze komedie, maar nu hij dood is toont ze haar ware aard. Wat een bitch, ik haat haar, en heb besloten haar nooit meer te contacteren. Genoeg is genoeg! Pffft!

Hebben jullie ook zo'n gemene/achterbakse familie? (Ik hoop van niet) :|

Nietzsche 9 februari 2015 11:54

Er zijn maar weinig familieleden waar ik echt een goede band mee heb.

dalibor 9 februari 2015 11:58

Heb een prima band met de familie.

Kan je geval niet goed inschatten Bembem. Is het onverschilligheid van je moeder? Of ben jij zo'n type dat een bepaalde situatie altijd dramatiseert om zo hulp van naasten af te dwingen?

bembem 9 februari 2015 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534237)
Er zijn maar weinig familieleden waar ik echt een goede band mee heb.

Mwau I see tokkie :|

Nietzsche 9 februari 2015 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534241)
Mwau I see tokkie :|

Maar ik zou niet weten waarom dat erg is. Je kan nu eenmaal niet met iedereen goed opschieten, je hebt je familie niet kunnen uitkiezen.

bembem 9 februari 2015 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7534238)
Heb een prima band met de familie.

Super :-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 7534238)
Kan je geval niet goed inschatten Bembem. Is het onverschilligheid van je moeder? Of ben jij zo'n type dat een bepaalde situatie altijd dramatiseert om zo hulp van naasten af te dwingen?

Ja en egoïsme. Dat mens denkt enkel en alleen aan zichzelf .... Daarnaast is ze ook nog eens heel erg gierig :x

bembem 9 februari 2015 12:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534243)
Maar ik zou niet weten waarom dat erg is. Je kan nu eenmaal niet met iedereen goed opschieten, je hebt je familie niet kunnen uitkiezen.

jammer genoeg niet :-(

Nietzsche 9 februari 2015 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534247)
Super :-)

Ja en egoïsme. Dat mens denkt enkel en alleen aan zichzelf .... Daarnaast is ze ook nog eens heel erg gierig :x

Verklaar je nader?

bembem 9 februari 2015 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534251)
Verklaar je nader?

Tja, wat valt daar over nader te verklaren, het is een gierig mens, ze kijkt op iedere eurocent en gunt me niks, echt niet normaal hoor ...

Nietzsche 9 februari 2015 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534252)
Tja, wat valt daar over nader te verklaren, het is een gierig mens, ze kijkt op iedere eurocent en gunt me niks, echt niet normaal hoor ...

Wat zou je moeder je qua geld moeten gunnen dan? je bent toch een volwassen vrouw?

bembem 9 februari 2015 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534253)
Wat zou je moeder je qua geld moeten gunnen dan? je bent toch een volwassen vrouw?

Weet ik ook wel tokkie dat ik geen klein kind meer ben, maar moest ik later een dochter/zoon hebben die dik in de shit zit, dan zou ik die toch helpen ...

Nietzsche 9 februari 2015 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534255)
Weet ik ook wel tokkie dat ik geen klein kind meer ben, maar moest ik later een dochter/zoon hebben die dik in de shit zit, dan zou ik die toch helpen ...

Iemand die zwaar in de shit zit, heeft geen pc.

bembem 9 februari 2015 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534257)
Iemand die zwaar in de shit zit, heeft geen pc.

Oh nee, niet weer die plaat ...

Nietzsche 9 februari 2015 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534262)
Oh nee, niet weer die plaat ...

Zwaar in de shit zitten, armoede dat is allemaal subjectief.

Wat heb jij nu daadwerkelijk allemaal meegemaakt? is je zusje verkracht door boko haram? heb je al een Afrikaans hongerbuikje?

bembem 9 februari 2015 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534264)
Zwaar in de shit zitten, armoede dat is allemaal subjectief.

Wat heb jij nu daadwerkelijk allemaal meegemaakt? is je zusje verkracht door boko haram? heb je al een Afrikaans hongerbuikje?

Euh hallo? Je kan natuurlijk altijd nog erger gaan, dat je armoede hier in de Westerse wereld totaal minimaliseert ... Maar bon, de kans dat ik dakloos zou worden als ik niet uit m'n doppen kijk, bestaat wel degelijk hoor ..

Nietzsche 9 februari 2015 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534271)
Euh hallo? Je kan natuurlijk altijd nog erger gaan, dat je armoede hier in de Westerse wereld totaal minimaliseert ... Maar bon, de kans dat ik dakloos zou worden als ik niet uit m'n doppen kijk, bestaat wel degelijk hoor ..

Dus?

Je kan zo bij een instantie aankloppen. Je situatie is niet comfortabel en prettig, maar zwaar in de shit zit je niet vind ik.

bembem 9 februari 2015 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534274)
Dus?

Je kan zo bij een instantie aankloppen. Je situatie is niet comfortabel en prettig, maar zwaar in de shit zit je niet vind ik.

Mwau ergens heb je gelijk .. Doe je dit om me op te beuren tokkie? :-)

Nietzsche 9 februari 2015 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 7534277)
Mwau ergens heb je gelijk .. Doe je dit om me op te beuren tokkie? :-)

Nee, ik post gewoon datgene wat ik denk.

bembem 9 februari 2015 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 7534281)
Nee, ik post gewoon datgene wat ik denk.

Is goed hoor ;-)

DewareJakob 9 februari 2015 12:35

Ik heb vooral van mijn ouders geleerd hoe het niet moet. Ze hadden beter geen (6) kinderen gehad. Maar een ouder in het onderwijs gaat er nogal vaak van uit dat ze het absoluut bij het rechte eind hebben. Niet dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be