![]() |
Ik wil een neuk-maatje!
Het is nu zo'n 4 maanden geleden sinds het einde van mijn relatie. Maar ik mis op dit moment dus de sex. Ik heb wel af en toe wat one-night stands gehad maar meestal is dat gewoon ff past-boem-pets en klaar is kees. Niks bijzonders.
Dus zoek ik op dit moment echt een vast "vrouwtje" waarmee ik af en toe eens lekker kan sexen zonder al de extra verplichtingen en toch met de lekkere extras van precies weten hoe je elkaar het beste kan verwennen. Bestaat er iets van een dating service voor dit idee en waar zou ik dat moeten zoeken? Klootjes |
|
Jeroen, stop es met posten onder al die vage nicknames :rofl: :P
|
Het schijnt dat Spetsnaz een lekker wijf is en ze doet alles voor 10 euro. Ik zou zeggen, waag je kans makker! En anders zoeken naar iemand die ik niet bij naam ga noemen maar zijn naam is de Engelse term voor vrede, en volgens mij zou hij liever vrouw zijn en misschien kan je hem daar bij helpen :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voorhuid plakt aan eikel :S
deze post heeft mss wel iet of wat te maken met me vorige...
dus ik heb nogal een raar probleem... de laatste tijd heb ik last van een plakkende eikel en daardoor blijft mijn voorhuid daar aan plakken wat erg vervelend is... vroeger had ik dit nooit en ik maak hem altijd goed schoon onder de douche. en ik douche ongeveer 3 a 4 keer per week. is dit normaal en is er iets aan te doen??? |
Citaat:
da kost zoveel nie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ergste is dat ik eigenlijk helemaal niet in dit soort threads wil meedoen maar ja ge denkt ik zeg eens iets grappigs (ook al ben ik misschien de enige die dat denkt :cry:) en voor het het weet is het hek van de dam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lalalalalaaa :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be