Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Ik wil een neuk-maatje!/Piemelprobleem van Klootjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=21420)

Klootjes 5 oktober 2004 19:30

Ik wil een neuk-maatje!

Het is nu zo'n 4 maanden geleden sinds het einde van mijn relatie. Maar ik mis op dit moment dus de sex. Ik heb wel af en toe wat one-night stands gehad maar meestal is dat gewoon ff past-boem-pets en klaar is kees. Niks bijzonders.

Dus zoek ik op dit moment echt een vast "vrouwtje" waarmee ik af en toe eens lekker kan sexen zonder al de extra verplichtingen en toch met de lekkere extras van precies weten hoe je elkaar het beste kan verwennen. Bestaat er iets van een dating service voor dit idee en waar zou ik dat moeten zoeken?

Klootjes

TomB 5 oktober 2004 19:45

www.therighthand.com

Griffin 5 oktober 2004 20:05

Jeroen, stop es met posten onder al die vage nicknames :rofl: :P

nou nou 5 oktober 2004 20:12

Het schijnt dat Spetsnaz een lekker wijf is en ze doet alles voor 10 euro. Ik zou zeggen, waag je kans makker! En anders zoeken naar iemand die ik niet bij naam ga noemen maar zijn naam is de Engelse term voor vrede, en volgens mij zou hij liever vrouw zijn en misschien kan je hem daar bij helpen :-D

Klootjes 5 oktober 2004 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Ik zei NEUKEN, verstaat ge dat dan niet???

Griffin 5 oktober 2004 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Het schijnt dat Spetsnaz een lekker wijf is en ze doet alles voor 10 euro. Ik zou zeggen, waag je kans makker! En anders zoeken naar iemand die ik niet bij naam ga noemen maar zijn naam is de Engelse term voor vrede, en volgens mij zou hij liever vrouw zijn en misschien kan je hem daar bij helpen :-D

:rofl: het is weer frustro's & freak dag op internet... :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Klootjes 5 oktober 2004 20:18

Voorhuid plakt aan eikel :S

deze post heeft mss wel iet of wat te maken met me vorige...

dus ik heb nogal een raar probleem...

de laatste tijd heb ik last van een plakkende eikel en daardoor blijft mijn voorhuid daar aan plakken wat erg vervelend is...
vroeger had ik dit nooit en ik maak hem altijd goed schoon onder de douche.
en ik douche ongeveer 3 a 4 keer per week.

is dit normaal en is er iets aan te doen???

nou nou 5 oktober 2004 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klootjes
Ik zei NEUKEN, verstaat ge dat dan niet???

NEUK UW HAND!

da kost zoveel nie

nou nou 5 oktober 2004 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
:rofl: het is weer frustro's & freak dag op internet... :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

"Dag"?? 8O

Griffin 5 oktober 2004 20:21

Citaat:

"Dag"?? 8O

Dat doet vreemd hé, als ge gelijkgestemden tegenkomt op 't net?

nou nou 5 oktober 2004 20:24

Citaat:

de laatste tijd heb ik last van een plakkende eikel en daardoor blijft mijn voorhuid daar aan plakken wat erg vervelend is...

Besnijden voor ze het verbieden. En anders ken ik nog een truukske met een fietspomp en een kurkentrekker.

nou nou 5 oktober 2004 20:25

Citaat:

Dat doet vreemd hé, als ge gelijkgestemden tegenkomt op 't net?

Hela hola, gaan we persoonlijk worden, zwemvogeldingske?

nou nou 5 oktober 2004 20:26

Het ergste is dat ik eigenlijk helemaal niet in dit soort threads wil meedoen maar ja ge denkt ik zeg eens iets grappigs (ook al ben ik misschien de enige die dat denkt :cry:) en voor het het weet is het hek van de dam.

ingenious 5 oktober 2004 20:28

Citaat:

Het is nu zo'n 4 maanden geleden sinds het einde van mijn relatie. Maar ik mis op dit moment dus de sex. Ik heb wel af en toe wat one-night stands gehad maar meestal is dat gewoon ff past-boem-pets en klaar is kees. Niks bijzonders.

Dus zoek ik op dit moment echt een vast "vrouwtje" waarmee ik af en toe eens lekker kan sexen zonder al de extra verplichtingen en toch met de lekkere extras van precies weten hoe je elkaar het beste kan verwennen. Bestaat er iets van een dating service voor dit idee en waar zou ik dat moeten zoeken?

Klootjes

daar hebt ge geen dating service voor nodig, een marginaal café binnen stappen zou moeten volstaan. :-)

Griffin 5 oktober 2004 20:29

Citaat:

Het ergste is dat ik eigenlijk helemaal niet in dit soort threads wil meedoen maar ja ge denkt ik zeg eens iets grappigs (ook al ben ik misschien de enige die dat denkt :cry:) en voor het het weet is het hek van de dam.

Het Hek Van de Dam, dat is een goed radioprogramma op NL 2.

Nynorsk 5 oktober 2004 20:35

Citaat:

Klootjes

Peace raakt blijkbaar wat opgehitst van al die homo-threads.

Spetsnaz 5 oktober 2004 21:28

Citaat:

Hmm, Banning is imminent, vriend....

nou nou 5 oktober 2004 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Hmm, Banning is imminent, vriend....

Is 't u al opgevallen dat ik u in alles aan het inhalen ben? Forumkwis, aantal posts...

Lalalalalaaa :-D

Jeroen 6 oktober 2004 02:33

Citaat:

Jeroen, stop es met posten onder al die vage nicknames :rofl: :P

Zég zó gefrustreerd ben ik wel ni zenne ;-)

Tzuvar Raemborr 6 oktober 2004 06:47

Citaat:

Taarten zonder glazuur gebruiken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be