![]() |
Griekenland wil gaan lenen bij de VS, Rusland of zelfs China
Interessant. En wel van veel lef getuigend.
De Amerikanen zie ik niet bijten. Maar de Russen kunnen wel eens een dikke vette vinger naar Europa opsteken, en een voet op het continent krijgen -- een dikke f-ck you dus, in tijden van Oekraïne. Ook China kan dat met gemak toestaan. Maar die aziaten zijn zo braaf en diplomatisch. Die willen hun goede relaties met de EU niet zo openlijk te kakken zetten. Die doen dat liever geniepig. Je weet wel, lepe aziaten. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kan den Amerikaander toch ni toestaan zeker, zo'n gezichtsverlies tov Rusland ... dan nog liever zwaar lenen bij de Chinees en Griekenland bij de EU houden. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of DKK's ? :) als de Euro hierdoor komt, gaat de druk op de DKK exploderen hé |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tsipras is in staat de ganse economie te nationaliseren. Wie gaat in dat land nog willen investeren ? Ik denk niemand, toch niemand met gezond verstand. ;-) |
Citaat:
|
De Amerikanen krijgen het op hun heupen van europa, ze zullen het niet toestaan dat de Russen er zich meemoeien. Ze zullen Europa dwingen van in te binden, de het Grieken zijn te strategisch voor de navo.
De schuldherschikking komt er.. Punt. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 97171 |
ik moet nu toch ni echt het verschil tussen bank en beurs uitleggen ?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ECB snijdt kredietlijn Griekse banken door Met stoere uitspraken zal men er niet komen. |
Staatsschulden worden nooit terugbetaald, maar altijd vervangen door nieuwere, hogere staatsschulden...
|
Citaat:
Ik hoop wel dat Griekenland die oude Chineze spreuk kent: "pas op met wat je wenst, je zou het kunnen krijgen". |
Laat ze maar lenen bij de Russen. De Russen zien dat geld waarschijnlijk toch evenmin terug.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be