![]() |
Waarom niet iedereen DNA-profiel laten afstaan ?
En zeker en vast alle medeburgers die in aanraking kwamen met het gerecht; Zelfs breed genomen: buitenwippers, baruitbaters, handlangers van zulke gasten,
alsmede alle immigranten. Ongeacht hun huidskleur, bijvoorbeeld een Fransman die zich in Vlaanderen komt vestigen. Ieder misdrijf dat opgelost wordt, is een goede zaak voor de maatschappij. Niet alleen dus voor het slachtoffer, maar voor iedereen. Ik zie geen enkel nadeel op vlak van privacy. De overheid (belastingen, onderwijs ...) weet in welke kleuterklas is zat, in welke lagere school, welk soort humaniora, wat daarna, wat in het leger, welke werkgevers, welk huis ik aankocht, trouwde, kinderen, erfde, vzw's die ik steunde met belastingsaftrek, welke ziekenkas, ... waarom zou er daar in het gerecht geen code mogen zijn, die mocht ik echt heel stout worden, er toe kan bijdragen dat ik ontmaskerd word ? Ok, tenzij ik paranoïde zou zijn. titel: Uitwisseling DNA met Frankrijk kan doorbraak in tientallen moordzaken forceren http://www.standaard.be/cnt/dmf20150210_01522736 Citaat:
|
En binnenkort zal dit: NBC Predicts: All Americans Will Receive A RFID Microchip Implant In 2017 Per Obamacare! hier ook overwaaien.
|
Citaat:
Kenmerk: niets te maken met het aangekaarte feit (boost in opheldering misdrijven; kans op enorme preventie want daders zullen geen tijd meer hebben om tweede/derde/... misdrijven te plegen); Kenmerk: angst aanjagen (nen chip in uw kloten moeten laten draaien). . |
Over mijn lijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Juist, staan ze binnen de kortste keren bij mij op de stoep, terwijl ik er niets mee van doen heb. Of wat denk je van iemand die jou in een kwaad daglicht wil zetten? Haren kun je makkelijk van anderen overal neerplaatsen. Zelf zorgt de dader ervoor dat hij zich helemaal bedekt heeft en er zo dus geen dna van hem/haar gevonden kan worden. Nope, ik vind het dus totaal geen goed idee. |
Citaat:
Dan pas kunnen we zeker zijn... ;-) |
Bovendien kan een database gehacked worden.
En ook: DNA is niet 100% sluitend. Vergelijk het gevonden DNA met een databank waarin 11 miljoen profielen zitten, en de kans is niet klein dat je een "match" zal vinden met iemand die er helemaal geen knijt mee te maken heeft. |
Citaat:
Citaat:
Lijkt me dus slechts een kleine kans op een fout. Tenzij ge ergens een identiek tweelingbroer/zuster hebt waarvan het bestaan niet gekend is. |
Citaat:
|
Citaat:
Best bij de geboorte al, zo'n halsband. Als je de schoof laat doen, dan roepen de mensen, 'Hitler kom terug, alles is vergeven'. |
Citaat:
Wat wou zeggen dat alleen in Antwerpen al zo'n negen mensen dat DNA hadden. De vraag werd dus gesteld, die andere acht met dat DNA, zijn die gecontroleerd? Neen dus, want men weet niet wie dat is. Typisch Belgische kromspraak, hij zal het wel gedaan hebben want we vinden die anderen niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan bij een hoer gaan, en degene die na mij daar op bezoek komt, kan haar dood slaan. Zijt gij dan voorstander om alle databanken met vingerafdrukken te vernietigen ? Dat is exact hetzelfde met simpele de visu getuigenissen. Ik kan bij een hoer gaan, de buurman van de bar heeft mij gezien, heeft mijn auto gezien, maar het is de volgende bezoeker die haar dood geneukt heeft. Zijt gij dan voorstander om alle getuigenissen te weren uit criminele processen ? . |
Citaat:
Toch heel proper van die arts of bioloog die eerlijk is in zijn expertise en zijn verklaring omtrent de statistiek. Ge weet toch dat exact hetzelfde kan overkomen met vingerafdrukken of met getuigenissen. Er zijn nog wel rosse kaalkoppen met een pukkel op hun neus in gans Antwerpen ... en er zijn nog wel rode vw-polootjes die in Antwerpen rondrijden .... als ge begrijpt wat ik bedoel. . |
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs in Noord-Korea moeten de burgers dat niet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Momenteel heeft de overheid jouw vingerafdrukken niet, dus je kunt gewoon blijven voortgaan naar die hoer. En als ze dood is, ga je naar een andere. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be