![]() |
Facebookgebruikers kunnen 'erfgenaam' kiezen voor hun account
Bron
Detail tekst: Citaat:
Een regelrechte schande is dat. Citaat:
Maar dan dit: Citaat:
Blijkbaar ... p.s. Zal in de kleine lettertjes staan bij FB zoals ook bij Google dat het geval is dat foto's en andere hun toebehoren nadat ze gepost zijn. 8O |
Facebook erven.
Dat noemen ze nu ernaast pakken. |
Citaat:
Zie je echt de gelijkenis niet met een forum? |
Citaat:
Geef mij maar enkele miljoentjes om te erven. |
Citaat:
Geef mij maar enkele miljoentjes om te erven. |
Citaat:
Tegen dat je erft, is het geld dat je krijgt onbetekenend, en ben je bovendien te oud om er nog lol mee te trappen. Kom in actie en verdien zelf een dik pak poen, en bras het op. Dat geeft driedubbele voldoening! |
ik schenk mijn facebook account aan de Koning Boudewijnstichting
|
Citaat:
|
Ik vraag me af wat daar de commerciële zet achter is?
Weten wanneer iemand overleden is om de nabestaanden te bestoken met reclame voor kransen ed? Hun profielen verder aanscherpen om je te voorspellen wanner je gaat sterven en bijgevolg je te bestoken met reclame voor uitvaartverzekeringen? Menslievendheid voorwenden om de commerciële zijde van heel dat spywareprogramma naar de achtergrond te schuiven en u vervolgens te bestoken met advertenties in inspelen op jouw menslievendheid? Reclame maken? Je na je dood bestoken met advertenties godbetert? |
Het kan in bepaalde gevallen misschien wel iets betekenen voor mensen die bv een kind verliezen of zo?
Maar ja, voor de rest is het ook weer maar emotionele gezever in pakjes. |
Citaat:
Lees'genot' Na overlijden: Facebook account verwijderen of herdenken Verwijderen? ![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be