![]() |
Allahoe akbar in Kopenhagen
Citaat:
Er zou één dode zijn vlgs. GeenStijl http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._beschote.html http://nos.nl/artikel/2019296-schote...openhagen.html |
Niets aan de hand, er is geen dreiging.
|
Het heeft in elk geval niets met de islam te maken.
|
Da's vreedzaam protest.
|
Citaat:
Citaat:
|
Begint toch vervelend te worden die moslimrattenplaag over de ganse planeet! Hoe lang gaan onze bewindvoerders dat nog dulden zonder eens keiharde maatregelen te treffen die dat gebroed in bedwang zal krijgen?
Tenzij er natuurlijk teveel zijn die compleet gek en voor de wereld verloren zijn! Met die keiharde maatregel bedoel ik er duizenden terug sturen naar waar ze horen en enkel diegenen hier gerust laten die bewezen hebben te passen in onze maatschappij! Ze doen met hun godsdienst wat ze niet laten kunnen maar zonder welke eisen dan ook te stellen aan de maatschappijen waar ze zijn binnen gevallen! Al dan niet hoofddoekjes is niet meer dan prullaria in vgl met de rest van hun activiteiten! En het zijn niet onze wetten noch de Rechten van de Mens noch het begrip godsdienstvrijheid die moeten toegepast worden op dat soort lieden! Buiten en buiten houden. |
Ja, ik was onvolledig : Ten eerste, dit heeft niets met de islam te maken. Ten tweede, ze hebben het toch zelf wel wat gezocht door de profeet te cartoonen. Ten derde, vergeet niet de kruistochten of Anders Breivik. |
Faits divers, Next!
|
Citaat:
Drie agenten gekwetst met dertig schoten, dat kan alleen als die jongens moeite doen om ernaast te schieten. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Naar ik ben bang dat dat er uiteindelijk van komt! Wetende dat 50 % van de Moslims in B en NL de Koran en de Sharia boven de wet stelt. |
Nogmaals een teken dat die achterlijke geloofsgemeenschap niet thuis hoort in het moderne Westen.
|
Citaat:
En er is toch ook een dode. Maar wat is 1 dode vergeleken met de kruistochten ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
de islam is vrede :evil:
|
|
Citaat:
![]() |
#RIP #EuropeanLivesMatter
|
De meerderheid vindt dat de islam thuishoort in Europa, dus gelieve niet te zeuren over de logische gevolgen daarvan a.u.b.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be