![]() |
Moslims en het Orthodoxe christendom: Een nieuwe alliantie tegen Satan in Washington
Moslims en het oosterse Orthodoxe christendom: Een nieuw bondgenootschap
Video - Muslim Alliance With Eastern Orthodox Christianity In The End Times By Sheikh Imran Hosein Lecture held on 19 Rabi At-Thani 1436 / 9 Feb 2015Sjeik Imran Nazar Hosein gaat er op los! Wat denkt U er van? |
Dat het tijd zal worden dat er allianties komen tegen onderdrukkende regeringen.
Er is er geen erger dan het Amerikaans. En wij zouden dat beter ook beginnen doen in Europa. |
Sorry, maar na 5 minuten luisteren naar de man heb ik hier een accidentje gehad...
![]() |
The Muslim alliance with rum? Als ik namens de aanhangers van rum mag spreken: welkom, welkom. Because there ain't no religion like an alcoholic religion.
|
Ze kunnen beter wat tactische bommen leggen in Jerusalem, Vaticaanstad en Mekka. Dat zijn de echte boeven. Satan in Washington is maar een schooljongentje tegenover al die Koran, Bijbel en Thora-vreters.
|
![]() |
1 Bijlage(n)
.
|
Citaat:
Go Join The Army With The Black Banners From Khorasan IS Expands into Khorasan Territory: Af-Pak, India Region ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Dank U. Prachtige zet. |
|
Citaat:
Citaat:
Resultaat: Victory in Afghanistan. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu, Rusland is wel at war with IS. ;) Dus het enige plausible verbond dat plaatsgevonden kan hebben is bovengenoemde. Rusland als Al-Rum is sowieso compleet van de pot gerukt. |
Citaat:
Maar in een voorgaande video blijkt wel hoe Imran de hadith's naar de prullenmand verwijst en dat kan wel tellen (zonder twijfel zal U mij eerder 'corrigeren' dan inlichten). Andere forumgenoten zullen daar vast wel wat meer over kunnen vertellen, die hadith's... |
Citaat:
Logisch dat die hadith's naar de prullemand verwijst die hem ongelijk geven. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me toch af waar die Romeinse meerderheid op wacht, zoveel ISIS-sitting ducks. |
Citaat:
Italy seeks military help as Isis seizes Gadaffi home town |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be