![]() |
Ferrero en Nutella
De bezieler achter het succesverhaal Ferrero, Mon Chéri, Nutella is niet meer. Chapeau als je dat in je leven verwezenlijkt hebt. Dat zijn geen praters de lucht achterlaten als ze overlijden maar mensen die echt iets betekend hebben voor de economie en tewerkstelling. En trouwens generaties kinderen en volwassenen die van de producten genoten hebben.
http://www.lemonde.fr/disparitions/a...nutella&xtcr=1 |
Citaat:
|
De Europese vrouwen vetgemest
Chapeau |
Citaat:
Hoho, dan is de drugdealer van heroïne of cocaïne om de hoek ook een geniale ondernemer buiten proporties. Applaus ! |
Uitvinders dat zijn de echte geniale ondergewaardeerde mensen.... Zoals de Vlaamse chemicus Leo Hendrik Arthur Baekeland die bakeliet uitvond die mogen wat meer gewaardeerd worden....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik klein was at ik nutella met de kilo's, nu zou ik het niet eens gratis willen. Vreemd hoe smaken veranderen. Kwatta koop ik nog wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nutella?
Zo'n kinderlijk snoep-gedrag voor 'brain-challenged' Muslim jihadists, geboren eind vorige eeuw in het perverse Westen... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
obesitas en suikerziekte in epidemische aantallen, anyone ? :-)
|
Het is terug flagrant hoe agressief men zich opstelt tegenover de privésector en in het bijzonder ondernemers.
Michele Ferrero is een succesvol ondernemer die een product heeft ontwikkeld dat wereldwijd aanslaat en in totaal méér dan 30.000 mensen te werk stelt in 14 fabrieken wereldwijd. Toch een item dat zijn plaats heeft in de economie draad (alhoewel hier doorgaans naast de pot wordt gezeverd of ideologisch geluld). Men vind het nodig hem te vergelijken met Pablo Escobar, een criminele drugbaron. Ik ben niet eens verwonderd, had zo al iets verwacht. Het anti privé en anti ondernemers gevoel in Vlaanderen is pathetisch. Heeft een ondernemer succes dan schijt men op zijn kop, gaat hij overkop idem. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be